Pregled bibliografske jedinice broj: 859174
Učitelji i učenici - sukreatori izvannastavnih aktivnosti
Učitelji i učenici - sukreatori izvannastavnih aktivnosti, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 859174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelji i učenici - sukreatori izvannastavnih aktivnosti
(Teachers and students - co-creators of extracurricular activities)
Autori
Petković, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
08.09
Godina
2016
Stranica
53
Mentor
Mlinarević, Vesnica
Neposredni voditelj
Brust Nemet, Maja
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti, slobodno vrijeme, učenici, učitelji
(extracurricular activities, free time, students, teachers)
Sažetak
Slobodno vrijeme učenici provode na razne načine u školi i izvan nje. Kako bi učenici to vrijeme proveli na što kvalitetniji način, škola, obitelj i zajednica moraju se za to pobrinuti. Slobodno vrijeme u školi učenici mogu provesti na izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima. S ciljem uključivanja što više učenika u organizirane slobodnovremenske aktivnosti potrebno je slušati njihove želje i potrebe. Da bi izvannastavne aktivnosti provodili na što kvalitetniji način, učitelji se moraju stručno usavršavati. S ciljem utvrđivanja stavova učenika i učitelja o izvannastavnim aktivnostima provedeno je istraživanje o kvaliteti izvannastavnih aktivnosti u osnovnoj školi. Istraživanje je provedeno na uzorku od 60 učitelja i 214 učenika u devet osnovnih škola Požeško-slavonske i Osječko-baranjske županije. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju kako su i učitelji i učenici zadovoljni izborom izvannastavnih aktivnosti te mogu ostvariti osobni interes i osnažiti kompetencije (znanja, vještine, sposobnosti i stavove) u izvannastavnim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek