Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 858932

Istraživanje specifičnosti ponašanja kupca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima


Maras, Loredana
Istraživanje specifičnosti ponašanja kupca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 858932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje specifičnosti ponašanja kupca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima
(The Research of Customer's Behavior Features in the Process of Thinking about Marketing Strategy in Shopping Centers)

Autori
Maras, Loredana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
05.04

Godina
2016

Stranica
63

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
Marketing, usluge, marketing trgovačkih centara, trgovački centar ZTC
(Marketing, services, marketing in shopping centres, shopping centre ZTC)

Sažetak
Svako poduzeće prilikom nastupa na tržištu mora imati odgovarajuću pripremu. Prilikom svoga djelovanja ona trebaju uzeti u obzir djelovanje brojnih čimbenika jer je to jedini način kojim može izgraditi uspješan koncept nastupa na tržištu što je osobito važno u današnjem izrazito jakom konkurentskom okružju. Marketing je važan segment koji prati nastup poduzeća na tržištu i upravo putem njih korisnici dobivaju informacije o uslugama koje poduzeća nude. Iako je u nekoj mjeri modificiran, marketing trgovačkih centara ne odstupa značajno od osnova konvencionalnog marketinga. U analizi ponašanja potrošača zadržava osnove, što je vidljivo na primjeru trgovačkog centra ZTC.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maras, Loredana
Istraživanje specifičnosti ponašanja kupca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
Maras, L. (2016) 'Istraživanje specifičnosti ponašanja kupca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Maras, Loredana}, year = {2016}, pages = {63}, keywords = {Marketing, usluge, marketing trgova\v{c}kih centara, trgova\v{c}ki centar ZTC}, title = {Istra\v{z}ivanje specifi\v{c}nosti pona\v{s}anja kupca u procesima promi\v{s}ljanja o marketin\v{s}koj strategiji u trgova\v{c}kim centrima}, keyword = {Marketing, usluge, marketing trgova\v{c}kih centara, trgova\v{c}ki centar ZTC}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Maras, Loredana}, year = {2016}, pages = {63}, keywords = {Marketing, services, marketing in shopping centres, shopping centre ZTC}, title = {The Research of Customer's Behavior Features in the Process of Thinking about Marketing Strategy in Shopping Centers}, keyword = {Marketing, services, marketing in shopping centres, shopping centre ZTC}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font