Pregled bibliografske jedinice broj: 858932
Istraživanje specifičnosti ponašanja kupca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima
Istraživanje specifičnosti ponašanja kupca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 858932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje specifičnosti ponašanja kupca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima
(The Research of Customer's Behavior Features in the Process of Thinking about Marketing Strategy in Shopping Centers)
Autori
Maras, Loredana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
05.04
Godina
2016
Stranica
63
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
Marketing, usluge, marketing trgovačkih centara, trgovački centar ZTC
(Marketing, services, marketing in shopping centres, shopping centre ZTC)
Sažetak
Svako poduzeće prilikom nastupa na tržištu mora imati odgovarajuću pripremu. Prilikom svoga djelovanja ona trebaju uzeti u obzir djelovanje brojnih čimbenika jer je to jedini način kojim može izgraditi uspješan koncept nastupa na tržištu što je osobito važno u današnjem izrazito jakom konkurentskom okružju. Marketing je važan segment koji prati nastup poduzeća na tržištu i upravo putem njih korisnici dobivaju informacije o uslugama koje poduzeća nude. Iako je u nekoj mjeri modificiran, marketing trgovačkih centara ne odstupa značajno od osnova konvencionalnog marketinga. U analizi ponašanja potrošača zadržava osnove, što je vidljivo na primjeru trgovačkog centra ZTC.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)