Pregled bibliografske jedinice broj: 858893
Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama
Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama // Institucije povijesti umjetnosti- Knjiga sažetaka / Juraga, Krešimir (ur.)-Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske, Institut za povijest umjetnosti, 2016. ISBN (DPUH) 978-953- 6089-46-8
Zagreb, Hrvatska, 2016. str. 23-24 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 858893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom
procesu predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama
(The Representation of Visual Communication in the
Visual Arts Curriculum of Secondary Schools)
Autori
Gaj, Barbara ; Brajnov Botić, Doroti ; Violić, Duško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Institucije povijesti umjetnosti- Knjiga sažetaka / Juraga, Krešimir (ur.)-Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske, Institut za povijest umjetnosti, 2016. ISBN (DPUH) 978-953- 6089-46-8
/ - , 2016, 23-24
Skup
4.kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti, Zagreb
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2016. - 26.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava likovne umjetnosti ; plan i program ; udžbenici ; vizualne komunikacije ; novi mediji
(visual arts classes ; curriculum ; textbooks ; visual communications ; new media)
Sažetak
U vremenu ubrzanog razvoja vizualne kulture, nastava vizualnih komunikacija trebala bi poticati razvijanje kritičkog mišljenja i vizualne osjetljivosti za događanja iz neposredne stvarnosti te osposobiti učenike za percipiranje umjetnosti kroz semiotički odnos slike i značenja. Ovaj rad analizira nastavni plan i program predmeta Likovna umjetnost za gimnazije i daje naglasak na nedovoljnu zastupljenost Vizualnih komunikacija kao nastavne cjeline. Cilj rada je prikazati raskorak između predloženog nastavnog programa, sadržaja udžbenika, nastave u praksi i ishoda učenja na primjeru splitskih gimnazija. Uz navedeno, provedena je anketa među učenicima završnih razreda gimnazija, kojom je jednim dijelom dobiven uvid u ishode učenja, poznavanje uloge, značenja i utjecaja vizualnih medija u edukaciji likovne umjetnosti, ali i u suvremenom društvu. Temeljem zaključaka dobivenih istraživanjem, autori daju smjernice za promjene u pristupu tumačenja vizualnih komunikacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Umjetnička akademija, Split