Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 858608

Digitalni medijski krajolici, institucionalni temelji i prakse publika u Europi.


Peruško, Zrinjka; Vozab, Dina; Čuvalo, Antonija.
Digitalni medijski krajolici, institucionalni temelji i prakse publika u Europi. // V. nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Normalnost krize – kriza normalnosti
Zagreb, Hrvatska, 2015. str. 57-57 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 858608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni medijski krajolici, institucionalni temelji i prakse publika u Europi.
(Digital media landscapes, institutional frameworks and audience practices in Europe)

Autori
Peruško, Zrinjka ; Vozab, Dina ; Čuvalo, Antonija.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
V. nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Normalnost krize – kriza normalnosti / - , 2015, 57-57

Skup
V. nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Normalnost krize – kriza normalnosti

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.03.2015. - 20.03.2015

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
digitalni medijski krajolici ; komparativno kros-nacionalno istraživanje ; višerazinska analiza ; medijski sustav ; medijska publika ; klaster analiza ; regresijska analiza
(media system ; media audiences ; multi-level analysis ; cluster analysis ; cross-national analysis ; regression)

Sažetak
Članak istražuje odnose između obrazaca upotrebe medija europskih publika i institucionalnih temelja digitalnih medijskih sustava u višerazinskom kros-nacionalnom komparativnom istraživačkom dizajnu. Predložen je teorijski model koji opisuje suvremene digitalne medijske sustave te je primijenjen putem klaster analize na skupinu od 22 europskih zemalja. Identificirana su četiri klastera digitalnih medijskih sutava/krajolika. Regresijska analiza pokazuje utjecaj sistemskih varijabli makro razine na mikro razinu preferencija publika za različite medije. Klasteri medijskih sustava povezani su s podacima o medijskoj upotrebi za devet zemalja iz istraživanja "Europske medijske publike". Rezultati pokazuju jaku eksplanatornu moć strukturalnih aspekata makro-institucionalne razine za odabire publika i kod tradicionalnih masovnih i kod internetski-utemeljenih medija.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonija Čuvalo (autor)

Avatar Url Dina Vozab (autor)

Avatar Url Zrinjka Peruško (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hsd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Peruško, Zrinjka; Vozab, Dina; Čuvalo, Antonija.
Digitalni medijski krajolici, institucionalni temelji i prakse publika u Europi. // V. nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Normalnost krize – kriza normalnosti
Zagreb, Hrvatska, 2015. str. 57-57 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Peruško, Z., Vozab, D. & Čuvalo, A. (2015) Digitalni medijski krajolici, institucionalni temelji i prakse publika u Europi.. U: V. nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Normalnost krize – kriza normalnosti.
@article{article, author = {Peru\v{s}ko, Zrinjka and Vozab, Dina and \v{C}uvalo, Antonija.}, year = {2015}, pages = {57-57}, keywords = {digitalni medijski krajolici, komparativno kros-nacionalno istra\v{z}ivanje, vi\v{s}erazinska analiza, medijski sustav, medijska publika, klaster analiza, regresijska analiza}, title = {Digitalni medijski krajolici, institucionalni temelji i prakse publika u Europi.}, keyword = {digitalni medijski krajolici, komparativno kros-nacionalno istra\v{z}ivanje, vi\v{s}erazinska analiza, medijski sustav, medijska publika, klaster analiza, regresijska analiza}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peru\v{s}ko, Zrinjka and Vozab, Dina and \v{C}uvalo, Antonija.}, year = {2015}, pages = {57-57}, keywords = {media system, media audiences, multi-level analysis, cluster analysis, cross-national analysis, regression}, title = {Digital media landscapes, institutional frameworks and audience practices in Europe}, keyword = {media system, media audiences, multi-level analysis, cluster analysis, cross-national analysis, regression}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font