Pregled bibliografske jedinice broj: 858608
Digitalni medijski krajolici, institucionalni temelji i prakse publika u Europi.
Digitalni medijski krajolici, institucionalni temelji i prakse publika u Europi. // V. nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Normalnost krize – kriza normalnosti
Zagreb, Hrvatska, 2015. str. 57-57 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 858608 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni medijski krajolici, institucionalni
temelji i prakse publika u Europi.
(Digital media landscapes, institutional frameworks
and audience practices in Europe)
Autori
Peruško, Zrinjka ; Vozab, Dina ; Čuvalo, Antonija.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
V. nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Normalnost krize – kriza normalnosti
/ - , 2015, 57-57
Skup
V. nacionalni kongres Hrvatskog sociološkog društva „Normalnost krize – kriza normalnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.03.2015. - 20.03.2015
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
digitalni medijski krajolici ; komparativno kros-nacionalno istraživanje ; višerazinska analiza ; medijski sustav ; medijska publika ; klaster analiza ; regresijska analiza
(media system ; media audiences ; multi-level analysis ; cluster analysis ; cross-national analysis ; regression)
Sažetak
Članak istražuje odnose između obrazaca upotrebe medija europskih publika i institucionalnih temelja digitalnih medijskih sustava u višerazinskom kros-nacionalnom komparativnom istraživačkom dizajnu. Predložen je teorijski model koji opisuje suvremene digitalne medijske sustave te je primijenjen putem klaster analize na skupinu od 22 europskih zemalja. Identificirana su četiri klastera digitalnih medijskih sutava/krajolika. Regresijska analiza pokazuje utjecaj sistemskih varijabli makro razine na mikro razinu preferencija publika za različite medije. Klasteri medijskih sustava povezani su s podacima o medijskoj upotrebi za devet zemalja iz istraživanja "Europske medijske publike". Rezultati pokazuju jaku eksplanatornu moć strukturalnih aspekata makro-institucionalne razine za odabire publika i kod tradicionalnih masovnih i kod internetski-utemeljenih medija.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb