Pregled bibliografske jedinice broj: 858500
Priče iz davnine u kontekstu umjetničkog obrazovanja
Priče iz davnine u kontekstu umjetničkog obrazovanja // Stoljeće Priča iz davnine
Zagreb, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 858500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priče iz davnine u kontekstu umjetničkog obrazovanja
(Croatian Tales of Long Ago in the context of art education)
Autori
Vivoda, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Stoljeće Priča iz davnine
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.10.2016. - 15.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
iskustvo, istraživanje, knjiga kao umjetnički objekt, tekst, vizualna umjetnost
(artist book, experience, research, visual art, text)
Sažetak
Motivirajući studente na istraživanje likovnih mogućnosti oblikovanja knjige kao umjetničkog objekta, poticali smo ih na iznalaženje novih načina komunikacije sa zbirkom bajki Priče iz davnine. Vizualnim eksperimentiranjem s formom knjige studenti su istraživali subjektivno značenje odabranih Priča, a elaboracijom vlastitog doživljaja dječje bajke otkrivali nove načine čitanja klasičnih lektirnih naslova. Projektom se budućim učiteljima razredne nastave nastojalo ukazati na važnost i ulogu umjetnosti u odgoju i obrazovanju - umjetnosti kao transmedijalnog iskustva stvaralaštva, umjetnosti kao procesa u kojem čitatelj zajedno s autorom sudjeluje u oblikovanju djela. Vođeni ekspertnom rukom Ivane Brlić Mažuranić, studenti su zaronili u istraživanje koje nadilazi puko savladavanje tehnologija oblikovanja i stručne terminologije, s ciljem čistog užitka u stvaranju i dubljeg razumijevanja potrebe poticanja kreativnog stvaralaštva kroz nastavnu praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski