Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 85829

Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi


Milotić, Branka; Labinac, Velimir; Kotnik-Karuza, Dubravka; Jurdana-Šepić, Rajka
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi // Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 85829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi
(Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work)

Autori
Milotić, Branka ; Labinac, Velimir ; Kotnik-Karuza, Dubravka ; Jurdana-Šepić, Rajka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2001

Skup
Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.12.2001. - 07.12.2001

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava fizike; pokusi u nastavi fizike
(physics teaching; experiments in physics teaching)

Sažetak
Kvalitetna nastava fizike započinje educiranjem studenata fizike - budućih nastavnika poučavanju fizike kroz eksperiment, pri čemu se razvija nova dimenzija učenja istraživanjem i otkrivanjem s osobitim naglaskom na konstruiranju znanja. Predstavljamo tri razine eksperimenata uklopljenih u praktikumsku nastavu kao važan segment potpune edukacije nastavnika fizike. 1) Demonstracijski pokusi s jednostavnim i priručnim sredstvima, koji često imaju složena objašnjenja i otvaraju duboka pitanja. Njihova je prednost u dostupnosti i interaktivnosti kojom motiviraju učenike i potiču ih na samostalno opažanje i kreiranje fizičkih konstrukcija i modela. 2) Eksperimenti koji se izvode na računalu i čije informatičko oblikovanje produbljuje, drugačije strukturira i razvija operativno znanje. 3) Eksperimenti iz moderne fizike koji potiču kritičko opažanje i vrednovanje fizičkih procesa. Njihova je svrha bolje razumijevanje pojava nedostupnih izravnome opažanju te kreiranje konstrukcija čvrste povezanosti i visoke organiziranosti pojedinačnih dijelova

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Milotić, Branka; Labinac, Velimir; Kotnik-Karuza, Dubravka; Jurdana-Šepić, Rajka
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi // Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Milotić, B., Labinac, V., Kotnik-Karuza, D. & Jurdana-Šepić, R. (2001) Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi. U: Jakšić, M., Kokanović, I. & Milošević, S. (ur.)Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva.
@article{article, author = {Miloti\'{c}, Branka and Labinac, Velimir and Kotnik-Karuza, Dubravka and Jurdana-\v{S}epi\'{c}, Rajka}, year = {2001}, pages = {100}, keywords = {nastava fizike, pokusi u nastavi fizike}, title = {Konstruktivisti\v{c}ki pristup u\v{c}enju fizike u praktikumskoj nastavi}, keyword = {nastava fizike, pokusi u nastavi fizike}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Miloti\'{c}, Branka and Labinac, Velimir and Kotnik-Karuza, Dubravka and Jurdana-\v{S}epi\'{c}, Rajka}, year = {2001}, pages = {100}, keywords = {physics teaching, experiments in physics teaching}, title = {Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work}, keyword = {physics teaching, experiments in physics teaching}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font