Pregled bibliografske jedinice broj: 85829
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi // Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 85829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi
(Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work)
Autori
Milotić, Branka ; Labinac, Velimir ; Kotnik-Karuza, Dubravka ; Jurdana-Šepić, Rajka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva
/ Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2001
Skup
Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.12.2001. - 07.12.2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava fizike; pokusi u nastavi fizike
(physics teaching; experiments in physics teaching)
Sažetak
Kvalitetna nastava fizike započinje educiranjem studenata fizike - budućih nastavnika poučavanju fizike kroz eksperiment, pri čemu se razvija nova dimenzija učenja istraživanjem i otkrivanjem s osobitim naglaskom na konstruiranju znanja. Predstavljamo tri razine eksperimenata uklopljenih u praktikumsku nastavu kao važan segment potpune edukacije nastavnika fizike. 1) Demonstracijski pokusi s jednostavnim i priručnim sredstvima, koji često imaju složena objašnjenja i otvaraju duboka pitanja. Njihova je prednost u dostupnosti i interaktivnosti kojom motiviraju učenike i potiču ih na samostalno opažanje i kreiranje fizičkih konstrukcija i modela. 2) Eksperimenti koji se izvode na računalu i čije informatičko oblikovanje produbljuje, drugačije strukturira i razvija operativno znanje. 3) Eksperimenti iz moderne fizike koji potiču kritičko opažanje i vrednovanje fizičkih procesa. Njihova je svrha bolje razumijevanje pojava nedostupnih izravnome opažanju te kreiranje konstrukcija čvrste povezanosti i visoke organiziranosti pojedinačnih dijelova
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA