Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 85827

Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata


Milotić, Branka; Jurdana-Šepić, Rajka; Švabić, Manda; Peranić Zvonimir
Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata // Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 85827 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata
(Quality of physics teaching - students contribution)

Autori
Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Švabić, Manda ; Peranić Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2001

Skup
Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.12.2001. - 07.12.2001

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
edukacijska fizika; kvaliteta nastave; istraživački rad studenata
(educational physics; quality of physics teaching; students contribution)

Sažetak
Na Odsjeku za fiziku Filozofskog fakulteta u Rijeci započeto je istraživanje o uspješnosti nastave fizike u osnovnim i srednjim školama Primorsko-goranske županije u koje su izravno uključeni studenti nastavničkog smjera matematike i fizike. U prvoj fazi anonimnom anketom je obuhvaćeno 200 učenika sedmih i osmih razreda triju riječkih osnovnih škola te 644 učenika četiriju riječkih gimnazija. Unatoč pozitivnom stavu prema fizici kojeg izražava većina ispitanika, pomoć u savladavanju sadržaja izvan nastave traži visokih 86 % učenika osnovnih škola, dok instrukcije iz fizike uzima 33 % gimnazijalaca. Rezultati istraživanja potvrđuju pretpostavke o frustriranosti učenika opširnošću nastavnog programa. Kod osnovaca su istraženi psihološki aspekti uspješnosti nastave fizike, a kod gimnazijalaca učestalost i kvaliteta upotrebe udžbenika. Stupanj suradnje i oduševljenja učenika anketama ukazuje na potrebu sustavnih istraživanja kvalitete nastave fizike, a dobiveni pokazatelji upućuju na potrebu dodatnog educiranja nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Milotić, Branka; Jurdana-Šepić, Rajka; Švabić, Manda; Peranić Zvonimir
Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata // Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Milotić, B., Jurdana-Šepić, R., Švabić, M. & Peranić Zvonimir (2001) Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata. U: Jakšić, M., Kokanović, I. & Milošević, S. (ur.)Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva.
@article{article, author = {Miloti\'{c}, Branka and Jurdana-\v{S}epi\'{c}, Rajka and \v{S}vabi\'{c}, Manda}, year = {2001}, pages = {99}, keywords = {edukacijska fizika, kvaliteta nastave, istra\v{z}iva\v{c}ki rad studenata}, title = {Uspje\v{s}nost nastave fizike u \v{s}kolama - istra\v{z}iva\v{c}ki rad studenata}, keyword = {edukacijska fizika, kvaliteta nastave, istra\v{z}iva\v{c}ki rad studenata}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Miloti\'{c}, Branka and Jurdana-\v{S}epi\'{c}, Rajka and \v{S}vabi\'{c}, Manda}, year = {2001}, pages = {99}, keywords = {educational physics, quality of physics teaching, students contribution}, title = {Quality of physics teaching - students contribution}, keyword = {educational physics, quality of physics teaching, students contribution}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font