Pregled bibliografske jedinice broj: 85827
Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata
Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata // Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 85827 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata
(Quality of physics teaching - students contribution)
Autori
Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Švabić, Manda ; Peranić Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva
/ Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2001
Skup
Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.12.2001. - 07.12.2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacijska fizika; kvaliteta nastave; istraživački rad studenata
(educational physics; quality of physics teaching; students contribution)
Sažetak
Na Odsjeku za fiziku Filozofskog fakulteta u Rijeci započeto je istraživanje o uspješnosti nastave fizike u osnovnim i srednjim školama Primorsko-goranske županije u koje su izravno uključeni studenti nastavničkog smjera matematike i fizike. U prvoj fazi anonimnom anketom je obuhvaćeno 200 učenika sedmih i osmih razreda triju riječkih osnovnih škola te 644 učenika četiriju riječkih gimnazija. Unatoč pozitivnom stavu prema fizici kojeg izražava većina ispitanika, pomoć u savladavanju sadržaja izvan nastave traži visokih 86 % učenika osnovnih škola, dok instrukcije iz fizike uzima 33 % gimnazijalaca. Rezultati istraživanja potvrđuju pretpostavke o frustriranosti učenika opširnošću nastavnog programa. Kod osnovaca su istraženi psihološki aspekti uspješnosti nastave fizike, a kod gimnazijalaca učestalost i kvaliteta upotrebe udžbenika. Stupanj suradnje i oduševljenja učenika anketama ukazuje na potrebu sustavnih istraživanja kvalitete nastave fizike, a dobiveni pokazatelji upućuju na potrebu dodatnog educiranja nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA