Pregled bibliografske jedinice broj: 858235
Jesu li zadovoljniji roditelji koji češće surađuju s odgajateljima?
Jesu li zadovoljniji roditelji koji češće surađuju s odgajateljima? // 6. mednarodna konferenca EDUvisio Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij : konferenčni zbornik / Orel, Mojca (ur.).
Polhov Gradec: EDUvision, 2016. str. 315-328 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 858235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jesu li zadovoljniji roditelji koji češće surađuju s odgajateljima?
(Are Parents Who Often Cooperate with Educators More Satisfied?)
Autori
Skočić Mihić, Sanja ; Srića, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
6. mednarodna konferenca EDUvisio Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij : konferenčni zbornik
/ Orel, Mojca - Polhov Gradec : EDUvision, 2016, 315-328
ISBN
978-961-93662-9-5
Skup
Mednarodna konferenca EDUvisio (6 ; 2016)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 01.12.2016. - 03.12.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
roditelji, sudjelovanje, oblici suradnje, zadovoljstvo suradnjom, inkluzija
(parents, participation, forms of cooperation, satisfaction with cooperation, inclusion)
Sažetak
Suradnja s roditeljima važna je komponenta suvremenog institucionalnog odgoja i obrazovanja i odnosi se na partnersko uključivanje roditelja u različite oblike suradnje. Obzirom da je nedovoljno istraženo zadovoljavaju li postojeći institucionalni oblici suradnje potrebe roditelja cilj je rada bio utvrditi učestalost i zadovoljstvo roditelja različitim oblicima suradnje i njihovu povezanost, te povezanost s sociodemografskim značajkama roditelja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 216 roditelja djeca uključene u predškolske ustanove na području četiri županije. Korištena je Skala učestalosti i zadovoljstva roditelja suradnjom sa odgajateljima koja opisuje različite oblike suradnje, roditeljski sastanci, individualni razgovori, radionice, radne akcije, izleti, svečanosti i volontiranje u skupini, dobrih metrijskih karakteristika. Roditelji su izuzetno zadovoljni suradnjom s odgajateljima. Najučestalije sudjeluju na roditeljskim sastancima, u prosjeku dva i pol puta godišnje, a najmanje volontirajući u odgojno-obrazovnim skupinama. Zadovoljniji su svim oblicima suradnje na kojima učestalije sudjeluju. U svim oblicima suradnje učestalije sudjeluju roditelji sa srednjom ili nižom stručnom spremom, u odnosu na roditelje s završenim fakultetom. Zaključno, što roditelj više sudjeluju u različitim oblicima suradnje s odgajateljima zadovoljniji je. Evidentna je razina kvalitete u realizaciji postojećih oblika suradnje, kao i mogućnost češćeg uključivanja roditelja u individualni razgovore i volontiranje u odgojno- obrazovnoj skupini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija