Pregled bibliografske jedinice broj: 858171
Uključivanje roditelja u učenje djece rane i predškolske dobi
Uključivanje roditelja u učenje djece rane i predškolske dobi // Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Visković, Ivana (ur.).
Makarska: Dječji vrtić Biokovsko zvonce, 2016. str. 19-25 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 858171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uključivanje roditelja u učenje djece rane i predškolske dobi
(Inclusion of parents in education of early age and preschool children)
Autori
Visković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
/ Visković, Ivana - Makarska : Dječji vrtić Biokovsko zvonce, 2016, 19-25
ISBN
978-953-55413-0-1
Skup
Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // 22. Dani predškolskog odgoja, Mirisi djetinjstva,
Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 03.11.2016. - 04.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
iskustveno i istraživačko učenje, kultura učenja, samoorganizirajuće učenje, strategije učenja.
(experimental and research learning, learning culture, self-organized learning, learning strategies)
Sažetak
Učenje djece rane i predškolske dobi intenzivan je i kontinuiran proces stjecanja novih znanja, vještina i navika, ali i učenje načina i oblika učenja. Kvaliteta procesa učenja determinirana je razvojem i osobnošću pojedinca te uvjetima okruženja. Socijali i prostorno-materijali uvjeti učenja, poticaji i potpora dječjem učenju umnogome je odgovornost odraslih, primarno roditelja i odgajatelja (dječjeg vrtića). Prihvaćanje djece kao aktivnih dionika osobnog odgoja i obrazovanja te zagovaranje samoorganizirajućeg, istraživačkog i iskustvenog učenja, upravljanja strategijama i vremenom osobnog učenja kao novih kultura učenja usmjerava na zajedničko učenje djece i odraslih. Opravdano je zato poticati uključivanje roditelja u planiranje, organiziranje, provedbu i vrednovanje strategija učenja djece rane i predškolske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija