Pregled bibliografske jedinice broj: 858167
Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Visković, Ivana (ur.). Makarska: Dječji vrtić Biokovsko zvonce, 2016 (zbornik)
CROSBI ID: 858167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
(Learning Strategies in Early Age and Preschool Education - Learning Strategies in Early Age and Preschool Children - Learn to be - Learn to live in a community - Learn how to learn)
Urednik/ci
Visković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, strucna
Izdavač
Dječji vrtić Biokovsko zvonce
Grad
Makarska
Godina
2016
Stranica
395
ISBN
978-953-55413-0-1
Ključne riječi
istraživačko i iskustveno učenje, kultura učenja, samoorganizirajuće učenje, učenje djece rane i predškolske dobi
(experimental and research learning, learning culture, self-organized learning, learning strategies)
Sažetak
Praksa institucionalnog ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kontinuirano se razvija refleksivnim istraživanjima praktičara u okviru suvremenih znanstvenih spoznaja, stručnim usavršavanjem odgajatelja, suradnjom i umrežavanjem stručnjaka-praktičara i znanstvenika te razmjenom iskustva. Prihvaćanje djeteta kao aktivnog dionika osobnog razvoja sposobnog na samoorganizirano učenje, izbor sadržaja učenja i upravljanje vremenom te udaljavanje od rigidnih obrazaca tematskog podučavanja, otvara prostor kreativnosti djece i odgajatelja. Istodobno, potiče se partnerstvo s roditeljima i njihovo aktivno uključivanje u različite oblike suradnje koji mogu doprinijeti kvaliteti odgojno-obrazovne prakse. Činjenica da se ljudsko znanje višestruko umnožava, a stare spoznajepostaju irelevantne, upućuje na potrebu razvoja nove kulture učenja čemu pridonosi i ovaj Zbornik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Zbornik stručno-znanstvenog skupa s međunarodnom recenzijom ; priložen CD s prikazima prakse