Pregled bibliografske jedinice broj: 858142
MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE
MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE // Zbornik radova "10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo" / Izv. prof. dr. sc. Martinia Ira Glogar (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 159-166 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 858142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE
(MARKETING COMMUNICATIONS IN THE CASE OF THE INTRODUCTION OF CLOX BRAND ON THE CROATIAN MARKET)
Autori
Grilec Kaurić, Alica ; Marić, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova "10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo"
/ Izv. prof. dr. sc. Martinia Ira Glogar - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017, 159-166
Skup
10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo: Komplementarnost znanosti, tehnologije i dizajna
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.01.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketnška komunikacija, brend, tržište
(marketing communications, brand, market)
Sažetak
Današnja modnu industriju karakterizira brzina i veliki broj konkurentskih vrlo sličnih proizvoda na tržištu. Ono što čini razliku i održava kupce lojalnima je brend. Izazov današnjice je kreirati uspješan brend i uspješno njime komunicirati s kupcima. U komunikaciji s kupcima nužna je marketinška komunikacija kroz različite komunikacijske opcije. Ovim radom će se definirati marketinška komunikacija i komunikacijske opcije, a studijom slučaja na konkretnom primjeru će se prikazati komunikacijske opcije korištene u komunikaciji brenda CLOX s hrvatskim tržištem. CLOX je uspješan brend modnih dodataka inspiriran temom vremena, poznat po prvim salonkama s funkcionalnim satovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(autor)