Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 858142

MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE


Grilec Kaurić, Alica; Marić, Mia
MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE // Zbornik radova "10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo" / Izv. prof. dr. sc. Martinia Ira Glogar (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 159-166 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 858142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE
(MARKETING COMMUNICATIONS IN THE CASE OF THE INTRODUCTION OF CLOX BRAND ON THE CROATIAN MARKET)

Autori
Grilec Kaurić, Alica ; Marić, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova "10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo" / Izv. prof. dr. sc. Martinia Ira Glogar - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017, 159-166

Skup
10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo: Komplementarnost znanosti, tehnologije i dizajna

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.01.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketnška komunikacija, brend, tržište
(marketing communications, brand, market)

Sažetak
Današnja modnu industriju karakterizira brzina i veliki broj konkurentskih vrlo sličnih proizvoda na tržištu. Ono što čini razliku i održava kupce lojalnima je brend. Izazov današnjice je kreirati uspješan brend i uspješno njime komunicirati s kupcima. U komunikaciji s kupcima nužna je marketinška komunikacija kroz različite komunikacijske opcije. Ovim radom će se definirati marketinška komunikacija i komunikacijske opcije, a studijom slučaja na konkretnom primjeru će se prikazati komunikacijske opcije korištene u komunikaciji brenda CLOX s hrvatskim tržištem. CLOX je uspješan brend modnih dodataka inspiriran temom vremena, poznat po prvim salonkama s funkcionalnim satovima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alica Grilec Kaurić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grilec Kaurić, Alica; Marić, Mia
MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE // Zbornik radova "10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo" / Izv. prof. dr. sc. Martinia Ira Glogar (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 159-166 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Grilec Kaurić, A. & Marić, M. (2017) MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE. U: Izv. prof. dr. sc. Martinia Ira Glogar (ur.)Zbornik radova "10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo".
@article{article, author = {Grilec Kauri\'{c}, Alica and Mari\'{c}, Mia}, year = {2017}, pages = {159-166}, keywords = {marketn\v{s}ka komunikacija, brend, tr\v{z}i\v{s}te}, title = {MARKETIN\v{S}KA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVO\DJENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TR\v{Z}I\v{S}TE}, keyword = {marketn\v{s}ka komunikacija, brend, tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grilec Kauri\'{c}, Alica and Mari\'{c}, Mia}, year = {2017}, pages = {159-166}, keywords = {marketing communications, brand, market}, title = {MARKETING COMMUNICATIONS IN THE CASE OF THE INTRODUCTION OF CLOX BRAND ON THE CROATIAN MARKET}, keyword = {marketing communications, brand, market}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font