Pregled bibliografske jedinice broj: 858116
Modeliranje i analiza radnog procesa dvotaktnog sporohodnog dizelskog motora
Modeliranje i analiza radnog procesa dvotaktnog sporohodnog dizelskog motora // Zbornik radova 22. simpozija Teorija i praksa brodogradnje Proceedings of the 22nd Symposium on Theory and Practice of Shipbuildings / Nastia Degiuli, FSB - Zagreb, predsjednik ; Kalman Žiha, FSB - Zagreb, dopredsjednik ; Nenad Flesch, Brodotrogir - Trogir, član ; Stipan Šoda-Cotić, Brodotrogir - Trogir, član ; Vesna Kokeza, Brodotrogir - Trogir, član (ur.).
Zagreb: Fakultet strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 501-511 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 858116 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeliranje i analiza radnog procesa dvotaktnog sporohodnog dizelskog motora
(Modelling and analysis of two stroke low speed diesel engine)
Autori
Radica, Gojmir ; Lalić, Branko ; Račić, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 22. simpozija Teorija i praksa brodogradnje Proceedings of the 22nd Symposium on Theory and Practice of Shipbuildings
/ Nastia Degiuli, FSB - Zagreb, predsjednik ; Kalman Žiha, FSB - Zagreb, dopredsjednik ; Nenad Flesch, Brodotrogir - Trogir, član ; Stipan Šoda-Cotić, Brodotrogir - Trogir, član ; Vesna Kokeza, Brodotrogir - Trogir, član - Zagreb : Fakultet strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 501-511
ISBN
978-953-7738-48-8
Skup
XXII. simpozij Teorija i praksa brodogradnje
Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 06.10.2016. - 08.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
modeliranje sporokretnog dvotaktnog dizelskog motor, ispušne emisije
(two-stroke slow speed marine diesel engines modelling, exhaust emissions)
Sažetak
This paper explores the marine two-stroke low speed diesel engines characteristics. Marine diesel engine regulations have been established and parameters influencing exhaust emission have been defined. The simulation model of the marine two-stroke low speed diesel engine has been developed. Furthermore, the comparison of numerical and experimentally obtained data was performed. An analysis of the influential parameters on engine characteristics such as compression ratio, exhaust valve timing and fuel injection timing has been performed. The obtained results have been compared and conclusions have been drawn.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Brodogradnja, Strojarstvo, Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split,
Pomorski fakultet, Split