Pregled bibliografske jedinice broj: 857672
Odgoj u malim sjemeništima prema smjernicama crkvenog učiteljstva i odgojnih znanosti. Dio 2.
Odgoj u malim sjemeništima prema smjernicama crkvenog učiteljstva i odgojnih znanosti. Dio 2. // Studia Teologiczne (Białystok), 34 (2016), 1; 261-279 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 857672 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj u malim sjemeništima prema smjernicama crkvenog učiteljstva i odgojnih znanosti. Dio 2.
(Education the Lower Seminaries under the Guidance of the Church’s Teaching on Education and Upbringing. Part two)
Autori
Ninčević, Marino
Izvornik
Studia Teologiczne (Białystok) (0239-801X) 34
(2016), 1;
261-279
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
adolescent, identitet, malo sjemenište, sjemeništarac, odgojni zahtjevi, odgojitelj
(adolescent, identity, lower seminary, seminary, educational requirements, educator)
Sažetak
Rad je plod autorovog znanstvenog interesa za analizu djelovanja, odgoja i poslanja „malih sjemeništa“ u kojima se odgajaju adolescenti za koje se pretpostavlja da imaju duhovni poziv. U ovom radu autor nastavlja analizirati odgoj adolescenata u „malim sjemeništima“, kroz analizu uputa i dokumenata Crkvenog učiteljstva od Drugog vatikanskog sabora do danas. Znanstveni doprinos ovoga rada je sinteza smjernica crkvenog Učiteljstva, novonastalih prilika u društvu i novih znanstvenih spoznaja znanstvenih disciplina koje se bave adolescencijom. Zaključuje se da je danas moguće odgajati adolescente u malim sjemeništima prema uputama crkvenog Učiteljstva od Drugog vatikanskog sabora do danas, uz uvažavanje novonastalih prilika i znanstvenih spoznaja. Analizom je pokazano da smjernice Crkvenog učiteljstva, od Drugog vatikanskog sabora do danas, o odgoju ni u čemu nisu u suprotnosti s odgojnim zahtjevima koji proizlaze iz današnje adolescentove situacije i iz sadašnjih spoznaja odgojnih znanosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija