Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 857462

Kreativnost i mediji


Kreativnost i mediji / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2016 (zbornik)


CROSBI ID: 857462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativnost i mediji
(Creativity and Media)

Urednik/ci
Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2016

Stranica
418

ISBN
978-953-7809-42-3

Ključne riječi
kreativnost ; mediji ; filozofija
(creativity ; media ; philosophy)

Sažetak
Kreativnost je ono čega može ali i ne mora biti u svakom ljudskom činu i svakoj ljudskoj djelatnosti. Vidljiva je, može se čuti, dodirnuti, okusiti, mirisati - u proizvodima/djelima koji mogu pripadati području umjetnosti, dizajna, poslovanja, komunikacije… Kreativni čin utkan je u lijepu (inovativnu) jezičnu konstrukciju, u djelo arhitekture, skulpturu, likovno djelo, likovni koncept… ; kreativnost je ono što može ponijeti u glazbi, osvojiti nas za roman, ‘zalijepiti’ za filmsko platno… Sveprisutnost kreativnoga čina u svakom od navedenih područja ide pod ruku sa svojevrsnim zaboravom govora o kreativnosti, odnosno promišljanja tog fenomena. Nerijetko se, naime, govor o kreativnosti svodi na jadikovke o nepostojanju kreativnosti. Kreativnost u medijima jedna je od najrjeđe promišljanih tema. Djelomice zato što je kreativnosti i inače teško misaono elaborirati, a dijelom i zato što su tehničke inovacije ‘pokrile’ prostor interesa za razumijevanje kreativnosti kao takve. Otuda potreba za interdisciplinarnim promišljanjem fenomena kreativnosti u sinergiji različitih teorijskih pristupa, odnosno promišljanja različitih područja primjene kreativnosti ( različitih tehnika). Sučeljavajući analize različitih umjetničkih pristupa, kreativnosti u poslovanju, likovnih i/ili dizajnerskih rješenja, kreativnosti u marketinškim promišljanjima i komuniciranju općenito – želimo oblikovati platformu za bolje razumijevanje onog dijela ljudskoga bića koje nas je kroz povijest uvijek vodilo prema naprijed. Otvaramo temu kreativnosti kao idealno mjesto susreta različitih teorijskih praktičkih i poetičkih pristupa, mjesto prepoznavanja, teorijskog i praktičnog nadahnuća.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija

Napomena
Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija
Filozofija medija (Kreativnost i mediji) održanog
17. – 20. rujna 2015. u Cresu



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Marin Milković (urednik)

Avatar Url Sead Alić (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Kreativnost i mediji / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2016 (zbornik)
Alić, S., Vuksanović, D. & Milković, M. (ur.) (2016) Kreativnost i mediji. Zagreb, Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja.
@book{book, year = {2016}, pages = {418}, keywords = {kreativnost, mediji, filozofija}, isbn = {978-953-7809-42-3}, title = {Kreativnost i mediji}, keyword = {kreativnost, mediji, filozofija}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2016}, pages = {418}, keywords = {creativity, media, philosophy}, isbn = {978-953-7809-42-3}, title = {Creativity and Media}, keyword = {creativity, media, philosophy}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font