Pregled bibliografske jedinice broj: 857462
Kreativnost i mediji
Kreativnost i mediji / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.). Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2016 (zbornik)
CROSBI ID: 857462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost i mediji
(Creativity and Media)
Urednik/ci
Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena
Izdavač
Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
418
ISBN
978-953-7809-42-3
Ključne riječi
kreativnost ; mediji ; filozofija
(creativity ; media ; philosophy)
Sažetak
Kreativnost je ono čega može ali i ne mora biti u svakom ljudskom činu i svakoj ljudskoj djelatnosti. Vidljiva je, može se čuti, dodirnuti, okusiti, mirisati - u proizvodima/djelima koji mogu pripadati području umjetnosti, dizajna, poslovanja, komunikacije… Kreativni čin utkan je u lijepu (inovativnu) jezičnu konstrukciju, u djelo arhitekture, skulpturu, likovno djelo, likovni koncept… ; kreativnost je ono što može ponijeti u glazbi, osvojiti nas za roman, ‘zalijepiti’ za filmsko platno… Sveprisutnost kreativnoga čina u svakom od navedenih područja ide pod ruku sa svojevrsnim zaboravom govora o kreativnosti, odnosno promišljanja tog fenomena. Nerijetko se, naime, govor o kreativnosti svodi na jadikovke o nepostojanju kreativnosti. Kreativnost u medijima jedna je od najrjeđe promišljanih tema. Djelomice zato što je kreativnosti i inače teško misaono elaborirati, a dijelom i zato što su tehničke inovacije ‘pokrile’ prostor interesa za razumijevanje kreativnosti kao takve. Otuda potreba za interdisciplinarnim promišljanjem fenomena kreativnosti u sinergiji različitih teorijskih pristupa, odnosno promišljanja različitih područja primjene kreativnosti ( različitih tehnika). Sučeljavajući analize različitih umjetničkih pristupa, kreativnosti u poslovanju, likovnih i/ili dizajnerskih rješenja, kreativnosti u marketinškim promišljanjima i komuniciranju općenito – želimo oblikovati platformu za bolje razumijevanje onog dijela ljudskoga bića koje nas je kroz povijest uvijek vodilo prema naprijed. Otvaramo temu kreativnosti kao idealno mjesto susreta različitih teorijskih praktičkih i poetičkih pristupa, mjesto prepoznavanja, teorijskog i praktičnog nadahnuća.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filozofija
Napomena
Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija
Filozofija medija (Kreativnost i mediji) održanog
17. – 20. rujna 2015. u Cresu
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica