Pregled bibliografske jedinice broj: 857424
Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije
Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014. str. 152-152 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 857424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja učenika Škole primijenjene umjetnosti i dizajna Osijek s institucijama Grada i Županije
(Cooperation between the students of the School of art and design Osijek and the City and County institutions)
Autori
Šošić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja
/ Škojo, Tihana - Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2014, 152-152
ISBN
978-953-58055-3-3
Skup
1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja //
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Projektna nastava, suradnja, institucije
(Project teaching, cooperation, institutions)
Sažetak
Projektna nastava u srednjim školama relativno je nov pojam u pedagoškoj praksi. Radi se o obliku nastavnoga procesa u kojem se nastavni ciljevi i ishodi ostvaruju izvan okvira formalnog i tradicionalnog obrazovanja. Svi nastavni zadatci, a prema Okvirnom planu i programu pojedinog umjetničkog smjera škole, ostvaruju se u suradnji s različitim socijalnim, odgojno-obrazovnim ili kulturnim institucijama, poput vrtića, ostalih škola, bolnica, policije i slično. Pri tome se uloga nastavnika-predavača mijenja se u ulogu nastavnika-organizatora, menadžera i suradnika. Nastava je usmjerena na učenika, kojem je omogućeno individualno i timsko istraživanje zadanoga područja te sama realizacija rješenja. Oblikovanje ovakvog nastavnog procesa, koji mora biti timski, problemski, istraživački organiziran i istim metodama ostvaren, otvara brojne nove i povoljne mogućnosti izvedbe zadanoga cilja (Matijević, 2011.).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Marko Šošić
(autor)