Pregled bibliografske jedinice broj: 857390
Pregled prilagodljivih sustava e-učenja u kontekstu stilova učenja
Pregled prilagodljivih sustava e-učenja u kontekstu stilova učenja // Informacijsko-komunikacijske tehnologije u cjeloživotnom učenju / Ćukušić, Maja ; Jadrić, Mario (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 87-105
CROSBI ID: 857390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pregled prilagodljivih sustava e-učenja u kontekstu stilova učenja
(A review of adaptive e-learning systems in the context of e-learning)
Autori
Nakić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Informacijsko-komunikacijske tehnologije u cjeloživotnom učenju
Urednik/ci
Ćukušić, Maja ; Jadrić, Mario
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
87-105
ISBN
978-953-281-064-6
Ključne riječi
e-učenje, stilovi učenja, prilagodljivi sustavi
(e-elarning, learning styles, adaptive systems)
Sažetak
Poglavlje donosi pregled i usporedbu prilagodljivih sustava e-učenja polaznicima e-tečajeva. Pitanje prilagodljivosti sustava e-učenja za što ugodniji doživljaj učenja je od posebne važnosti u specifičnim okruženjima cjeloživotnog učenja kao što je poslovno okruženje. Korisnici sustava e-učenja u poslovnom okruženju su osobe koje se značajno razliku po dobi, predznanju i prethodnom iskustvu. Osim toga, motivacija ovih polaznika za korištenjem sustava e-učenja najčešće proizlazi iz njihovih osobnih ciljeva i potreba koje se također često bitno razlikuju. Stoga je u razvoju prilagodljivih sustava e-učenja za poslovna okruženja od iznimne važnosti uzeti u obzir individualne osobine polaznika e-tečajeva koje se trebaju upotrijebiti kao izvori prilagođavanja. Istraživanja potvrđuju da su najučinkovitiji izvori prilagođavanja u sustavima e-učenja stilovi učenja njihovih polaznika (Nakić, Granić i Glavinić, 2014). Drugim riječima, sustavi e-učenja koji se prilagođavanju stilovima učenja omogućavaju svojim polaznicima bolja postignuća u učenju kroz ugodniji doživljaj učenja, u usporedbi s neprilagodljivim sustavima e-učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti