Pregled bibliografske jedinice broj: 857326
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija. Zagreb: Glas Koncila, 2014 (ostalo)
CROSBI ID: 857326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje vjere. Kako osmisliti i voditi proces učenja vjere? Komunikativnoteološka koncepcija
(Learning of Faith)
Autori
Garmaz, Jadranka ; Scharer , Matthias
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, znanstvena
Izdavač
Glas Koncila
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
303
ISBN
978-953-241-424-0
Ključne riječi
komunikativna teologija, praktična teologija
(communicative Theology, practice of Theology)
Sažetak
Na temelju pedagoškog i terapeutskog koncepta tematski centrirane interakcije od Ruth C. Cohn, autori preispituju ulogu odgoja i obrazovanja te njegove važnosti za učenika i učitelja a pod prizmom komunikativne teologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Teologija
Napomena
Knjiga je plod međunarodne suradnje u istraživanju Sveučilišta u Innsbrucku pod nazivom Kulturalni susreti-kulturalni konflikti