Pregled bibliografske jedinice broj: 857127
Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja
Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja // Informacijska tehnologija u obrazovanju / Lasić-Lazić, Jadranka (ur.).
Zagreb: Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 133-155
CROSBI ID: 857127 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijska tehnologija u muzejima – značajke interaktivnih sadržaja u informalnome kontekstu učenja
(Information technology in museums - interactive content charachteristics in context of informal learning)
Autori
Miklošević, Željka ; Zlodi, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Informacijska tehnologija u obrazovanju
Urednik/ci
Lasić-Lazić, Jadranka
Izdavač
Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
133-155
ISBN
9789531755443
Ključne riječi
informalno učenje ; interaktivni sadržaji ; muzeji
(informal learning ; interactive content ; museums)
Sažetak
U radu autori polaze od literature koja učenje o kulturi i baštini postavlja u središte cjeloživotnog učenja o čijoj važnosti svjedoče dokumenti međunarodnih organizacija poput UNESCO- a. Kao jedna od središnjih baštinskih institucija s izravnim edukacijskim poslanjem, muzej predstavlja važno mjesto samousmjerenog učenja. U radu se takvo učenje postavlja u okvire teorije multimodalnog učenja i njegovog odnosa s pojmom multimedije koja danas, usred sveprisutnosti digitalno stvorenog kulturnog sadržaja, svoje specifičnosti dobiva upravo u muzeju kao mjestu u kojemu se uči putem različitih medija, ili konteksta – fizičkih i digitalnih. Autori analiziraju načine na koji se ta dva konteksta odnose s obzirom na njihov edukativni potencijal. U radu autori određuju učenje u muzeju kao multimodalni i multimedijalni proces definiranjem odnosa između fizičkih i digitalnih sadržaja što čine specifične karakteristike muzeja. Nadalje, identificiraju se i obrazlažu ključne značajke interaktivnih sadržaja na muzejskoj izložbi te se definiraju glavne značajke interaktivnih sadržaja u virtualnom okružju, tvoreći okvir za njihov razvoj i kreativnu primjenu kako bi se u muzeju omogućili različiti inovativni pristupi učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb