Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 856899

Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika


Škojo, Tihana
Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika // Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 237-254 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 856899 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika
(Personalised learning as an integral part of solfege lessons for blind students)

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja / Vidulin-Orbanić, Sabina - Pula : Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011, 237-254

ISBN
978-953-7498-44-3

Skup
Drugi međunarodni simpozij glazbenih pedagoga

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 23.09.2011. - 24.09.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
personalizirano učenje, slijepi učenici, solfeggio, individualna nastava, redovna nastava, prilagođena računalna oprema za slijepe, otvoreni kurikulum
(personalized teaching, blind students, solfege, individual lessons, regular lessons, adapted computer technology for the blind, open curriculum)

Sažetak
Svaka generacija učenika u glazbenim školama skup je pojedinaca koji se odlikuju nizom različitosti, pa i specifičnim obrazovnim zahtjevima, ali sve ih istovremeno ujedinjuje zajednički interes za glazbu i razvijene glazbene predispozicije. Uvažavajući njihove jedinstvene osobine nastava se nužno zasniva na otvorenom kurikulumu u kojemu se na temelju unaprijed utvrđenog okvira izrađuju izvedbene jezgre i realizira nastava na slobodan i kreativan način. Slijepe učenike odlikuju specifični obrazovni zahtjevi koji uvjetuju realizaciju nastave sukladno nemogućnosti vizualne i slikovne reprezentacije okoline. Po istom modelu kao i u redovnim školama, slijepim je učenicima u glazbenim školama omogućena potpuna integracija na predmetima grupne nastave, što se na početnom stupnju glazbenog obrazovanja odnosi na nastavu solfeggia. Uz redovnu nastavu solfeggia za slijepe se učenike organizira još i personalizirano učenje u obliku individualne nastave s namjerom utvrđivanja i obogaćivanja naučenog gradiva. U radu se iznose iskustva prilikom personaliziranog učenja sa slijepom učenicom, te opisuju mogućnosti provođenja glazbenih aktivnosti za slijepe učenike na individualnoj i redovnoj nastavi solfeggia. Posebni naglasak se stavlja na nove mogućnosti u budućem podučavanju slijepih učenika pomoću prilagođene računalne opreme koja će osuvremeniti postojeću nastavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana
Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika // Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 237-254 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Škojo, T. (2011) Personalizirano učenje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih učenika. U: Vidulin-Orbanić, S. (ur.)Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, editor = {Vidulin-Orbani\'{c}, S.}, year = {2011}, pages = {237-254}, keywords = {personalizirano u\v{c}enje, slijepi u\v{c}enici, solfeggio, individualna nastava, redovna nastava, prilago\djena ra\v{c}unalna oprema za slijepe, otvoreni kurikulum}, isbn = {978-953-7498-44-3}, title = {Personalizirano u\v{c}enje kao sastavni dio nastave solfeggia slijepih u\v{c}enika}, keyword = {personalizirano u\v{c}enje, slijepi u\v{c}enici, solfeggio, individualna nastava, redovna nastava, prilago\djena ra\v{c}unalna oprema za slijepe, otvoreni kurikulum}, publisher = {Odjel za glazbu Muzi\v{c}ke akademije Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, editor = {Vidulin-Orbani\'{c}, S.}, year = {2011}, pages = {237-254}, keywords = {personalized teaching, blind students, solfege, individual lessons, regular lessons, adapted computer technology for the blind, open curriculum}, isbn = {978-953-7498-44-3}, title = {Personalised learning as an integral part of solfege lessons for blind students}, keyword = {personalized teaching, blind students, solfege, individual lessons, regular lessons, adapted computer technology for the blind, open curriculum}, publisher = {Odjel za glazbu Muzi\v{c}ke akademije Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font