Pregled bibliografske jedinice broj: 856885
Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti
Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti // Researching Paradigms of Childhood and Education Book of Abstracts / Gazdić-Alerić, Tamara, Riavec, Majda (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 148-148 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 856885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti
(The Possibility of an Individual Graphical Tracking and Grading of Students in Music Class)
Autori
Škojo, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Researching Paradigms of Childhood and Education Book of Abstracts
/ Gazdić-Alerić, Tamara, Riavec, Majda - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 148-148
ISBN
978-953-7210-77-9
Skup
Researching Paradigms of Childhood and Education
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
gimnazijsko glazbeno obrazovanje, nastava glazbene umjetnosti, vrednovanje i samovrednovanje postignuća učenika
(grammar school music education, music class, assessment and self-evaluation of students’ achievements)
Sažetak
Ocjenjivanje, kao osnovni postupak vrednovanja ishoda učenja i postignuća učenika, predstavlja i u glazbenoj umjetnosti najosjetljiviji i kritici najizloženiji aspekt nastavnog djelovanja. Pregled aktualne dokimološke prakse u nastavi glazbene umjetnosti navodi nas na promi- šljanja o primjerenosti postojećeg načina vrednovanja postignuća. Istovremeno nas navodi na mogućnosti uvođenja promjena, koje bi rezultirale usklađivanjem i ovog nastavnog aspekta potrebama i interesima učenika, ali i zahtjevima suvremenog odgoja i obrazovanja. Temeljem rezultata istraživanja donosimo mišljenja učenika o kriterijima vrednovanja znanja i sposobnosti u nastavi Glazbene umjetnosti, te aktualnom načinu praćenja i ocjenjivanja. Iznoseći konkretne prijedloge učenika utvrđujemo načine prevladavanja propusta u ocjenjivanju u nastavi Glazbene umjetnosti. Upućujemo na mogućnost provođenja individualnog grafičkog praćenja napredovanja učenika, kao oblika vrednovanja i samovrednovanja postignuća s ciljem da učenik samostalno uoči kako napredak u svakoj nastavnoj aktivnosti ima značajan utjecaj na ukupno ostvarenje ishoda učenja nastave glazbene umjetnosti. Također želimo osvijestiti da svaki napredak označava vrijedan doprinos kulturnom razvoju svakog učenika. U konačnici aktualiziramo potrebu uvođenja načina vrednovanja koji će se odmaknuti od procjene nivoa svladanosti nastavnog programa glazbene umjetnosti, nego će biti usmjeren prema kvalitativnoj promjeni znanja, sposobnosti, mišljenja i stavova učenika, ali i prema vrednovanju motivacije učenika za daljnje oblike glazbenog obrazovanja s ciljem proširivanja umjetničkih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija