Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 856884

Djeca s posebnim potrebama i pjevanje na nastavi solfeggia


Škojo, Tihana
Djeca s posebnim potrebama i pjevanje na nastavi solfeggia // Ars Choralis / Starc, Branko (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga zborovođa, 2010. str. 41-42 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 856884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Djeca s posebnim potrebama i pjevanje na nastavi solfeggia
(Children With Special Needs and Singing in Solfege Classes)

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Ars Choralis / Starc, Branko - Zagreb : Hrvatska udruga zborovođa, 2010, 41-42

Skup
Prvi međunarodni umjetničko-znanstveni simpozij o zborskoj umjetnosti, pjevanju i glasu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 08.04.2010. - 10.04.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
djeca s posebnim potrebama, pjevanje, solfeggio, ritamske vještine, intonativne vještine, prepoznavanje melodije, glazbeno stvaralaštvo
(children with special needs, singing, solfege, rhythm skills, intonative skills, melody recognition, musical creativity)

Sažetak
Djeca s posebnim potrebama nose u sebi velike mogućnosti umjetničkog izražavanja. S glazbom se takva djeca mogu susretati na mnogo različitih načina, a bavljenjem glazbom u glazbenim školama omogućava im se potpuna potvrda osobnosti i urođenih potencijala. U nastavi solfeggia djecu se raznim aktivnostima nastoji potaknuti na glazbeno izražavanje. Pjevanjem, slušanjem i različitim stvaralačkim aktivnostima razvijaju se i usavršavaju intonativne i ritamske vještine, razvija se glazbeno pamćenje, glazbeni ukus i muzikalnost. Pjevanje čini najspontaniji i najprirodniji način glazbenog izražavanja djece. To je najmanje ograničavajuća aktivnost za učenike s posebnim potrebama, a time i omiljeni dio nastave solfeggia. Važno je znati metodički pravilno voditi ovu nastavu uz dobro osmišljene aktivnosti jer će to omogućiti njegovanje glasa, pravilan razvoj organa za disanje i govor, unapređenje intonativnih vještina te aktivno obrazovanje sluha. Sluh se u nastavi solfeggia obrazuje osim putem pjevanja i putem slušanja. Prepoznavanjem i zapisivanjem različitih melodija isto se tako stječu ritamska i intonacijska znanja i umijeća. Posebna pozornost može se posvetiti i različitim oblicima spontanog i svjesnog glazbenog stvaralaštva čime se može razvijati i dječja kreativnost. Svaku ritamsku i intonativnu pojavu može se obraditi na mnogo načina, ali pritom je važno odabrati one načine koji će omogućiti i aktivno uključivanje učenika s posebnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana
Djeca s posebnim potrebama i pjevanje na nastavi solfeggia // Ars Choralis / Starc, Branko (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga zborovođa, 2010. str. 41-42 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Škojo, T. (2010) Djeca s posebnim potrebama i pjevanje na nastavi solfeggia. U: Starc, B. (ur.)Ars Choralis.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, editor = {Starc, B.}, year = {2010}, pages = {41-42}, keywords = {djeca s posebnim potrebama, pjevanje, solfeggio, ritamske vje\v{s}tine, intonativne vje\v{s}tine, prepoznavanje melodije, glazbeno stvarala\v{s}tvo}, title = {Djeca s posebnim potrebama i pjevanje na nastavi solfeggia}, keyword = {djeca s posebnim potrebama, pjevanje, solfeggio, ritamske vje\v{s}tine, intonativne vje\v{s}tine, prepoznavanje melodije, glazbeno stvarala\v{s}tvo}, publisher = {Hrvatska udruga zborovo\dja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, editor = {Starc, B.}, year = {2010}, pages = {41-42}, keywords = {children with special needs, singing, solfege, rhythm skills, intonative skills, melody recognition, musical creativity}, title = {Children With Special Needs and Singing in Solfege Classes}, keyword = {children with special needs, singing, solfege, rhythm skills, intonative skills, melody recognition, musical creativity}, publisher = {Hrvatska udruga zborovo\dja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font