Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 856860

Nastavničke kompetencije za realizaciju početničkog solfeggia


Škojo, Tihana
Nastavničke kompetencije za realizaciju početničkog solfeggia // Muzika u društvu / Hadžić, Fatima (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016. str. 98-99 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 856860 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavničke kompetencije za realizaciju početničkog solfeggia
(Teacher's competencies in solfege for beginners)

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Muzika u društvu / Hadžić, Fatima - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016, 98-99

Skup
10. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" = 10th International Symposium "Music in Society"

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 20.10.2016. - 22.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Početnički solfeggio, otvoreni kurikulum, kompetencije nastavnika
(Solfege for beginners, open curriculum, teacher's competencies)

Sažetak
Početnički solfeggio, kao oblik predškolskog programa, predstavlja zasebnu programsku cjelinu unutar vlastitog odgojno-obrazovnog sustava, glazbene škole. Nastava početničkog solfeggia realizira se s ciljem da glazbeni odgoj i obrazovanje započne već u predškolskoj dobi kako bi se od najranijeg uzrasta stručno i sistematično razvijale djetetove glazbene sposobnosti, potrebne za svladavanje zahtjevnih zadataka u daljnjem glazbenom obrazovanju. Nastava početničkog solfeggia u potpunosti je zasnovana na otvorenom kurikulumu u kojemu se sve nastavne aktivnosti, didaktičkim pluralizmom nastavnih strategija, međusobno prožimaju, sukladno potrebama i interesima djece te potrebama daljnjeg glazbenog obrazovanja. U otvorenom, slobodno konstruiranom konceptu poučavanja od najvećeg je značaja iznimno kompetentan i kreativan nastavnik. Njegove se kompetencije odnose na ispunjavanje kompleksnih odgojnih i obrazovnih zadataka, osmišljavanje i fleksibilno kombiniranje nastavnog sadržaja, potrebnog za zadovoljenje visokih stručnih zahtjeva. Nastavničke kompetencije podrazumijevaju i odabir nastavnih metoda, strategija i postupaka te njihovo međusobno kombiniranje, ali i primjenu novih, slobodno konstruiranih koncepata poučavanja. Osim stručnih i pedagoških kompetencija, od posebnog značaja za rad s djecom predškolskog uzrasta imaju nastavnikove socijalne i personalne kompetencije, specifične kompetencije koje su usmjerene ostvarivanju pozitivnog i dinamičkog ozračja te motiviranju djece za aktivno sudjelovanje u svim nastavnim aktivnostima. Analizirajući didaktičko-metodičkog aspekt svih nastavnih aktivnosti, koje se ostvaruju u nastavi početničkog solfeggia pokušat ćemo ukazati na ulogu i značaj kompetentnog nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana
Nastavničke kompetencije za realizaciju početničkog solfeggia // Muzika u društvu / Hadžić, Fatima (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016. str. 98-99 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Škojo, T. (2016) Nastavničke kompetencije za realizaciju početničkog solfeggia. U: Hadžić, F. (ur.)Muzika u društvu.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, editor = {Had\v{z}i\'{c}, F.}, year = {2016}, pages = {98-99}, keywords = {Po\v{c}etni\v{c}ki solfeggio, otvoreni kurikulum, kompetencije nastavnika}, title = {Nastavni\v{c}ke kompetencije za realizaciju po\v{c}etni\v{c}kog solfeggia}, keyword = {Po\v{c}etni\v{c}ki solfeggio, otvoreni kurikulum, kompetencije nastavnika}, publisher = {Muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzi\v{c}ka akademija Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, editor = {Had\v{z}i\'{c}, F.}, year = {2016}, pages = {98-99}, keywords = {Solfege for beginners, open curriculum, teacher's competencies}, title = {Teacher's competencies in solfege for beginners}, keyword = {Solfege for beginners, open curriculum, teacher's competencies}, publisher = {Muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzi\v{c}ka akademija Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font