Pregled bibliografske jedinice broj: 856798
Muzejske radionice i razvoj višestrukih inteligencija
Muzejske radionice i razvoj višestrukih inteligencija, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 856798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Muzejske radionice i razvoj višestrukih inteligencija
(Museum workshops and development of multiple intelligences)
Autori
Kristić, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.07
Godina
2015
Stranica
41
Mentor
Miklošević, Željka
Neposredni voditelj
Kristic, Vedrana
Ključne riječi
muzejska edukacija ; konstruktivistički muzej ; teorija višestrukih inteligencija ; muzejske radionice
(Museum education ; constructivist museum ; theory of multiple intelligences ; museum workshops)
Sažetak
U radu se govori o utjecaju muzejskih radionica na razvoj višestrukih inteligencija kod djece, a kao polazište istraživanja uzeta je Gardnerova teorija višestrukih inteligencija. Problematizira se preusko shvaćanje pojma inteligencija te se ističe kako svaki pojedinac može biti inteligentan na više načina i promatrati svijet oko sebe na sebi karakterističan način. Teorijska osnovica potom je primijenjena na konkretne radionice koje su se odvijale u Arheološkom muzeju u Zagrebu. Riječ je o sveukupno trima radionicama na kojima su sudjelovala djeca školskog uzrasta. U sklopu radionica također se razmatra u kojoj je mjeri zastupljena određena vrsta inteligencija. Zaključak ovoga rada jest da bi muzejske radionice trebale biti što raznovrsnije i poticati razvoj što je moguće većeg broja inteligencija.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija