Pregled bibliografske jedinice broj: 856788
Interkulturalno iskustvo učenika nižih razreda Osnovne škole na nastavi glazbene kulture
Interkulturalno iskustvo učenika nižih razreda Osnovne škole na nastavi glazbene kulture // Zbornik radova s 2. međunarodne znanstvene konferencije Obrazovanje za interkulturalizam / Peko, A. ; Sablić, M. ; Jindra, R. (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2010. str. 341-355 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 856788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalno iskustvo učenika nižih razreda
Osnovne škole na nastavi glazbene kulture
(Intercultural experience of lower primary students
in music classes)
Autori
Škojo, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s 2. međunarodne znanstvene konferencije Obrazovanje za interkulturalizam
/ Peko, A. ; Sablić, M. ; Jindra, R. - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2010, 341-355
ISBN
978-953-6965-21-2
Skup
Obrazovanje za interkulturalizam
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 30.09.2010. - 01.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interkulturalnost, učenici nižih razreda osnovne škole, nastava glazbene kulture, mađarska kultura, hrvatska kultura
(interculturality, lower primary students, Music, Hungarian culture, Croatian culture)
Sažetak
Na nastavi glazbene kulture učenici imaju prilike upoznati se s većim brojem umjetničkih djela skladatelja različitih nacionalnosti. Učenici tako upoznaju vrijednu umjetničku glazbu, ali i jedan segment vlastite kulture ili kulture nekog drugog naroda. Osim na taj način interkulturalno iskustvo učenici nižih razreda osnovne škole mogu doživjeti i tako da im se omogući interkulturalni dijalog s drugim kulturama, odnosno suradnja s učenicima iste dobi, ali različitog kulturnog podrijetla. U ovom radu daje se prikaz istraživanja koje se bavilo upravo tim pitanjem, dakle, pitanjem mogućnosti ostvarivanja interkulturalnog dijaloga među učenicima koji potječu iz različitih kultura. Proveden je projekt kojim se nastojalo ostvariti što intenzivniji interkulturalni dijalog među djecom hrvatskog i mađarskog podrijetla s tim da je najveći naglasak stavljen na upoznavanje glazbene kulture tih dvaju naroda. U ovaj projekt bili su uključeni učenici trećih razreda dviju osječkih osnovnih škola: Osnovne škole Antuna Mihanovića u Osijeku i Prosvjetno-Kulturnog Centra Mađara u RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Napomena
Publikacija je objavljena u bazi Eric.