Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 856749

Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti


Škojo, Tihana
Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Atanasov Piljek, Diana ; Huzjak, Miroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 256-270 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 856749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti
(The Possibility of an Individual Graphical Tracking and Grading of Students in Music Class)

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Atanasov Piljek, Diana ; Huzjak, Miroslav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 256-270

ISBN
978-953-7210-80-9

Skup
Researching Paradigms of Childhood and Education

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
gimnazijsko glazbeno obrazovanje ; nastava glazbene umjetnosti ; vrednovanje i samovrednovanje postignuća učenika
(grammar school music education ; music class ; assessment and self-evaluation of students’ achievements)

Sažetak
Ocjenjivanje, kao osnovni postupak vrednovanja ishoda učenja i postignuća učenika, predstavlja i u glazbenoj umjetnosti najosjetljiviji i kritici najizloženiji aspekt nastavnog djelovanja. Pregled aktualne dokimološke prakse u nastavi glazbene umjetnosti navodi nas na promi- šljanja o primjerenosti postojećeg načina vrednovanja postignuća. Istovremeno nas navodi na mogućnosti uvođenja promjena, koje bi rezultirale usklađivanjem i ovog nastavnog aspekta potrebama i interesima učenika, ali i zahtjevima suvremenog odgoja i obrazovanja. Temeljem rezultata istraživanja donosimo mišljenja učenika o kriterijima vrednovanja znanja i sposobnosti u nastavi Glazbene umjetnosti, te aktualnom načinu praćenja i ocjenjivanja. Iznoseći konkretne prijedloge učenika utvrđujemo načine prevladavanja propusta u ocjenjivanju u nastavi Glazbene umjetnosti. Upućujemo na mogućnost provođenja individualnog grafičkog praćenja napredovanja učenika, kao oblika vrednovanja i samovrednovanja postignuća s ciljem da učenik samostalno uoči kako napredak u svakoj nastavnoj aktivnosti ima značajan utjecaj na ukupno ostvarenje ishoda učenja nastave glazbene umjetnosti. Također želimo osvijestiti da svaki napredak označava vrijedan doprinos kulturnom razvoju svakog učenika. U konačnici aktualiziramo potrebu uvođenja načina vrednovanja koji će se odmaknuti od procjene nivoa svladanosti nastavnog programa glazbene umjetnosti, nego će biti usmjeren prema kvalitativnoj promjeni znanja, sposobnosti, mišljenja i stavova učenika, ali i prema vrednovanju motivacije učenika za daljnje oblike glazbenog obrazovanja s ciljem proširivanja umjetničkih kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana
Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Atanasov Piljek, Diana ; Huzjak, Miroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 256-270 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Škojo, T. (2015) Mogućnost individualnog grafičkog praćenja i ocjenjivanje učenika u nastavi glazbene umjetnosti. U: Atanasov Piljek, D. & Huzjak, M. (ur.)Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2015}, pages = {256-270}, keywords = {gimnazijsko glazbeno obrazovanje, nastava glazbene umjetnosti, vrednovanje i samovrednovanje postignu\'{c}a u\v{c}enika}, isbn = {978-953-7210-80-9}, title = {Mogu\'{c}nost individualnog grafi\v{c}kog pra\'{c}enja i ocjenjivanje u\v{c}enika u nastavi glazbene umjetnosti}, keyword = {gimnazijsko glazbeno obrazovanje, nastava glazbene umjetnosti, vrednovanje i samovrednovanje postignu\'{c}a u\v{c}enika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2015}, pages = {256-270}, keywords = {grammar school music education, music class, assessment and self-evaluation of students’ achievements}, isbn = {978-953-7210-80-9}, title = {The Possibility of an Individual Graphical Tracking and Grading of Students in Music Class}, keyword = {grammar school music education, music class, assessment and self-evaluation of students’ achievements}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font