Pregled bibliografske jedinice broj: 856590
Početni koraci u organiziranom glazbenom podučavanju darovite djece
Početni koraci u organiziranom glazbenom podučavanju darovite djece // The methodology of working with talented pupils / Bene, Annamária (ur.).
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2011. str. 452-465 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 856590 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Početni koraci u organiziranom glazbenom
podučavanju darovite djece
(Initial steps in the organised teaching of music to
talented children)
Autori
Škojo, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
The methodology of working with talented pupils
/ Bene, Annamária - Subotica : Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu, 2011, 452-465
ISBN
978-86-87095-17-5
Skup
V. International Scientific Conference - The methodology of working with talented pupils
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.11.2011. - 05.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
darovita djeca, glazbene predispozicije, glazbeni sluh, predškolsko glazbeno obrazovanje, glazbena škola
(talented children, musical predispositions, musical ear, pre-school musical education, music school)
Sažetak
Svu djecu u glazbenoj školi, bez obzira na njihove različitosti, povezuje najvažnija zajednička osobina koja ih svrstava u kategoriju darovitih, a to su urođene glazbene predispozicije. U novije vrijeme, sukladno težnji da se s glazbenim obrazovanjem i detektiranjem glazbene darovitosti započne što je moguće ranije glazbene škole pokazuju interes za predškolsko obrazovanje u kojem bi se organiziranim planskim podučavanju pristupilo odgajanju glazbenog sluha prema utvrđenim sklonostima i obilježjima njihove glazbene darovitosti. U predstavljenom radu se iznose mogućnosti i stečeno iskustvo u glazbenom podučavanju djece koje se izvodi organiziranom nastavom u okviru glazbene škole s ciljem da se razviju urođeni glazbeni potencijali i pobudi interes za glazbenim znanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)