Pregled bibliografske jedinice broj: 856496
Analiza internih parametara interpersonalne komunikacije u procesu tjelesnog vježbanja kod djece u dobi od 4 do 6 godina
Analiza internih parametara interpersonalne komunikacije u procesu tjelesnog vježbanja kod djece u dobi od 4 do 6 godina // Zbornik radova 25. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016. str. 326-331 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 856496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza internih parametara interpersonalne komunikacije u procesu tjelesnog vježbanja kod djece u dobi od 4 do 6 godina
(Analysis of interpersonal communication internal parameters during the process of physical exercising in children aged 4 to 6 years)
Autori
Bavčević, Tonči ; Duran, Ivana ; Strujić, Jure
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 25. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2016, 326-331
Skup
25. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28.06.2016. - 02.07.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
interpersonalna komunikacija, sportski trening, trener, dijete
(interpersonal communication, sports training, coach, child)
Sažetak
U radu se ispituje struktura interpersonalne komunikacije u procesu tjelesnog vježbanja kod djece predškolske dobi. Analiza komunikacijskog procesa provedena je metodom direktne opservacije 34 djeteta u dobi od 4 do 6 godina za vrijeme treninga atletike. Fokus istraživanja usmjeren je na analizu internih parametara verbalne i neverbalne komunikacije djeteta u procesu vježbanja. Posebno su analizirane relacije između pojedinih parametara verbalne i neverbalne komunikacije. Dobiveni nalazi potvrdili su postojanje složene interne povezanosti različitih dimenzija verbalne i neverbalne komunikacije kao i međusobnu povezanost navedenih tipova komunikacije kod djece predškolske dobi. U komunikacijskim situacijama za vrijeme programiranog tjelesnog vježbanja djeca su manifestirala aspekte sadržajne, odnosne, osobne i apelativne komunikacije u domeni verbalne te agresivnost, empatiju i izolaciju od grupe u domeni neverbalne komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split