Pregled bibliografske jedinice broj: 855486
Izvannastavne aktivnosti - poticanje višestrukih inteligencija i darovitosti učenika
Izvannastavne aktivnosti - poticanje višestrukih inteligencija i darovitosti učenika, 2016. (ostalo).
CROSBI ID: 855486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvannastavne aktivnosti - poticanje višestrukih inteligencija i darovitosti učenika
(Extracurricular activities - promotion of Multiple intelligence and giftednes of students)
Autori
Vesnica, Mlinarević ; Maja Koporčić ; Sanja Nuhanović
Izvornik
Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno - stručnog skupa Suvremeni pristup odgoju i obrazpvanju darovite djece i učenika, Sveučilšte u Zadru, Odjel za obrazovanje odgojitelja i učitelja
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2016
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti, darovitost, višestruke inteligencije, programi za darovite, stavovi učitelja.
(extracurricular activities, giftedness, multiple intelligences, programs for the gifted, teachers attitudes)
Sažetak
Odgojni i obrazovni rad s darovitim učenicima veliki je izazov, potreba, nerijetko i poteškoća odgojno obrazovnim djelatnicima. Škola uz redovitu nastavu omogućava prostor istraživačkog i kreativnog djelovanja u domeni izvannastavnih aktivnosti koji je usmjeren na poticanje višestrukih inteligencija, poticanje darovitosti i razvoj učenikovih potencijala. Oblik kvalitetnog provođenja slobodnog vremena koji je usmjeren individualnim potrebama djeteta, perspektiva je razvoju potencijala darovitih učenika. U okviru izvannastavnih aktivnosti moguće je organizirati zahtjevnije obrazovne situacije u skladu, kako s razvijenim potencijalima djeteta, tako i s njegovim nadprosječnim sposobnostima. Sukonstrukcija kurikuluma izvannastavnih aktivnosti učenika i učitelja vodi razvoju kompetencija, vještina, kreativnosti i samopouzdanja darovitih učenika osmišljavanjem i implementacijom novih metodičkih pristupa, oblika rada i načinima vrednovanja i samovrednovanja darovitih učenika. U rada su prikazani osnovni čimbenici izvannastavnih aktivnosti i darovitosti dok se u empirijskom djelu istražuju stavovi učitelja i nastavnika osnovnoškolskog obrazovanja o postojećoj situaciji. Istraživanje je provedeno s odgojno obrazovnim djelatnicima iz dvije osnovne škole u Slavonskome Brodu koje su vježbaonice studentima Integriranog preddiplomskog i diplomskog učiteljskog studija na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Na temelju njihovih iskustava iznose se zaključci o radu s darovitim učenicima i ulozi izvannastavnih aktivnosti u tom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Znanstveni rad
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek