Pregled bibliografske jedinice broj: 855437
Turizam u strategiji gospodarskog i društvenog razvoja Hrvatske
Turizam u strategiji gospodarskog i društvenog razvoja Hrvatske // Ekonomska politika Hrvatske u 2007. / Jurčić, Ljubo ; Jurišić, Snježana ; Mlinarević, Mladen ; Primorac, Žarko ; Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Inženjerski biro, 2006. str. 301-331 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 855437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turizam u strategiji gospodarskog i društvenog razvoja Hrvatske
(Tourism Strategy of economic and social development Croatian)
Autori
Blažević, Branko ; Perić, Jože
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ekonomska politika Hrvatske u 2007.
/ Jurčić, Ljubo ; Jurišić, Snježana ; Mlinarević, Mladen ; Primorac, Žarko ; Tipurić, Darko - Zagreb : Inženjerski biro, 2006, 301-331
ISBN
953-262-003-6
Skup
Ekonomska politika Hrvatske u 2007.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.11.2006. - 17.11.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Strategija razvoja; turizam; održivi razvoj
(strategy of development; tourism; sustainaible development)
Sažetak
Ono što postojeću startegiju hrvatskog turizma čini nesavršenom je nepostojanje detaljnih starteških ciljeva, kao i nepostojanje konkretnih mjera za njihovo ostvarenje. To traži da se na osnovi analize stanja našeg turizma u odnosu konkurenciju utvrdi:-daljnja razrada općih ciljeva i prioriteta turističke politike ; - donošenje konkretnih mjera i planova radi jačanja razvojne komponente cjelokupnog turizma kroz odeđivanje prioriteta i odgovora na pitanje: što unapređivati, što unapređivati jače, što sačuvati, a što napustiti? zato su konkretne mjere ekonomske politike od razine države, do mjera koje donose gradovi i općine upravo te koje najviše utječu na proces promjene i približavaju nas ili udaljuju od idealnog ekvilibrija tzv. održivog turizma na prostoru jedne turističke destinacije. U tom pravcu nužno je shvatiti strategiju kao integralnu ponudu kvalitete destinacije, te nužno i logično prihvatiti državnu turističku politiku kao ukupnost smišljenih akcija i mjera na području turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija