Pregled bibliografske jedinice broj: 855422
Odgoj i obrazovanje glazbeno darovitih učenika iz perspektive učitelja primarnoga obrazovanja
Odgoj i obrazovanje glazbeno darovitih učenika iz perspektive učitelja primarnoga obrazovanja // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 281-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 855422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj i obrazovanje glazbeno darovitih učenika iz perspektive učitelja primarnoga obrazovanja
(Upbringing and Education of Musical Gifted Children from the Perspective of Primary School Teachers)
Autori
Sukop, Ivona ; Metić, Martina ; Svalina, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
/ Zrilić, Smiljana - Zadar : Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2016, 281-297
ISBN
978-9533311357
Skup
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 27.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
darovitost ; glazbeno obrazovanje ; nastava glazbene kulture ; nastavna područja ; učitelji primarnoga obrazovanja
(gift ; musical education ; teaching of music ; teaching areas ; primary school teacher)
Sažetak
Autori različito pristupaju temi darovitosti. Većina ih se slaže kako je nužno potrebna identifikacija darovite djece, a zatim i mogućnost napretka tijekom školovanja, dok drugi upozoravaju na njenu opasnost. Kada je riječ o glazbenoj darovitosti, postoji više pojmova kojima se označava uspješno izvođenje, opažanje i stvaranje glazbe. Neki od najučestalijih su sljedeći: glazbena darovitost, talent, muzikalnost i glazbena sposobnost. Već u ranoj dobi javljaju se prvi signali darovitosti, stoga ju je važno prepoznati i usmjeriti prema najboljem. U prepoznavanju glazbeno darovitih učenika važnu ulogu imaju učitelji primarnoga obrazovanja. Upravo oni mogu, svojim znanjima i vještinama, ali i pristupima u radu omogućiti daljnje obogaćeno glazbeno obrazovanje učenika. U radu se prikazuje istraživanje provedeno s učiteljima primarnoga obrazovanja u osnovnim školama u Osječko-baranjskoj županiji. Cilj je istraživanja bio ispitati na koji način učitelji primarnoga obrazovanja pristupaju i prepoznaju glazbeno darovite učenike mlađe školske dobi, na koji način ih uključuju u glazbene aktivnosti te u kojim je područjima nastave glazbe njihova darovitost najvidljivija. Kao postupak za prikupljanje podataka koristili smo intervjuiranje, a kao instrument protokol intervjua. Intervju je sadržavao pripremljena pitanja otvorenoga tipa. Za prikaz podataka koristili smo njihovu kvalitativnu analizu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad se može preuzeti preko linka: https://www.academia.edu/30916610/Odgoj_i_obrazova nje_glazbeno_darovitih_učenika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vesna Svalina
(autor)