Pregled bibliografske jedinice broj: 855236
Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu iPad-a u nastavi
Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu iPad-a u nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 855236 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu iPad-a u nastavi
(Attitudes towards the use of ICT, the perceived value of school, goal orientation, school achievement and satisfaction of teaching in primary school students, with respect to the use of iPads in the classroom)
Autori
Vrbljančević, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
02.11
Godina
2015
Stranica
69
Mentor
Rončević Zubković, Barbara
Ključne riječi
stavovi, IKT, tablet računalo, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh, zadovoljstvo nastavom
(attitudes, ICT, tablet computer, perceived value of school, goal orientations, school achievement, satisfaction with teaching)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike u stavovima prema IKT-u i upotrebi tablet računala u nastavi, u percipiranoj vrijednosti škole, ciljnim orijentacijama, školskom uspjehu i zadovoljstvu nastavom, između učenika ovisno o korištenju iPad-a u nastavi, kao i to imaju li stavovi prema IKT-u i tabletu u nastavi, ciljne orijentacije te percipirana vrijednost škole efekt na zadovoljstvo nastavom i školski uspjeh učenika, s obzirom na korištenje iPad-a u nastavi. U istraživanju je sudjelovalo 177 ispitanika od petog do osmog razreda Osnovne škole Vežica u Rijeci, a provedeno je u sklopu projekta Psihologijski aspekti korištenja informacijsko˗komunikacijskih tehnologija u osnovnoškolskom obrazovanju. Rezultati istraživanja su indicirali da su pozitivni stavovi prema korištenju tableta na nastavi izraženiji na početku prvog polugodišta nego na kraju drugog, dok su obrnuti rezultati dobiveni za negativne aspekte korištenja IKT-a. Pozitivni stavovi prema korištenju tablet računala u nastavi su istaknutiji kod učenika koji iPad koriste od nedavno, dok su najmanje izraženi kod onih koji ih ne koriste. Slično, ustanovljeno je da učenici koji koriste iPad u nastavi dulje vrijeme percipiraju više pozitivnih aspekata korištenja IKT-a, od onih koji ga ne koriste. Učenici koji su nedavno počeli koristiti iPad u nastavi imaju veću percipiranu vrijednost škole i ciljnu orijentaciju učenje približavanjem od ostale dvije grupe učenika. Najveće zadovoljstvo nastavom imaju učenici koji su nedavno započeli koristiti iPad, a najmanje oni koji ga ne koriste. Kod učenika koji dulje vrijeme koriste iPad u nastavi, oni koji percipiraju više negativnih aspekata korištenja IKT-a i imaju izraženiji pozitivni stav prema tablet računalima imaju veće opće zadovoljstvo nastavom. Kod učenika koji ne koriste iPad u nastavi, opće zadovoljstvo nastavom im je veće ako su imali manje izražene ciljne orijentacije izbjegavanje rada, učenje izbjegavanjem, izraženije pozitivne stavove prema korištenju tablet računala u nastavi te ako su percipirali više negativnih aspekata korištenja IKT-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija