Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 85489

Ponašanje potrošača


Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana
Ponašanje potrošača // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 217-241


CROSBI ID: 85489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje potrošača
(Consumer Behavior)

Autori
Kesić, Tanja ; Piri Rajh, Sunčana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Marketing

Urednik/ci
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan

Izdavač
Sinergija nakladništvo

Grad
Zagreb

Godina
2001

Raspon stranica
217-241

ISBN
953-6895-07-2

Ključne riječi
ponašanje potrošača, osobni čimbenici, društveni čimbenici, psihološki procesi, proces odlučivanja
(consumer behavior, personal factors, social factors, decision process)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067007

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Kesić (autor)

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana
Ponašanje potrošača // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 217-241
Kesić, T. & Piri Rajh, S. (2001) Ponašanje potrošača. U: Previšić, J. & Bratko, S. (ur.) Marketing. Zagreb, Sinergija nakladništvo, str. 217-241.
@inbook{inbook, author = {Kesi\'{c}, Tanja and Piri Rajh, Sun\v{c}ana}, year = {2001}, pages = {217-241}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, osobni \v{c}imbenici, dru\v{s}tveni \v{c}imbenici, psiholo\v{s}ki procesi, proces odlu\v{c}ivanja}, isbn = {953-6895-07-2}, title = {Pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, osobni \v{c}imbenici, dru\v{s}tveni \v{c}imbenici, psiholo\v{s}ki procesi, proces odlu\v{c}ivanja}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kesi\'{c}, Tanja and Piri Rajh, Sun\v{c}ana}, year = {2001}, pages = {217-241}, keywords = {consumer behavior, personal factors, social factors, decision process}, isbn = {953-6895-07-2}, title = {Consumer Behavior}, keyword = {consumer behavior, personal factors, social factors, decision process}, publisher = {Sinergija nakladni\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font