Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 854773

Prepoznavanje (emocionalno) zlostavljanog djeteta od strane nastavnika


Skoko, Justina
Prepoznavanje (emocionalno) zlostavljanog djeteta od strane nastavnika, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 854773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prepoznavanje (emocionalno) zlostavljanog djeteta od strane nastavnika
(Recognition (emotional) child abuse by teachers)

Autori
Skoko, Justina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2014

Stranica
41

Mentor
Cajner Mraović, Irena

Ključne riječi
zlostavljanje ; zanemarivanje ; emocionalno zlostavljanje ; nastavnik ; djeca ; škola
(abuse ; neglect ; emotional abuse ; teacher ; children ; schools)

Sažetak
Emocionalno zlostavljanje djece obuhvaća verbalne i emocionalne povrede, usko ograničavanje slobode, neadekvatnu njegu i privrženost, namjerno dopuštanje neprilagođenog ponašanja ili druga psihološka zlostavljanja djeteta koja negativno utječu na emocionalnu dobrobit i razvoj djeteta. Neki od oblika emocionalnog zlostavljanja su: odbacivanje, konstantno verbalno napadanje, teroriziranje, ignoriranje, manipuliranje i izolacija. Svaki od oblika emocionalnog zlostavljanja može se pojaviti sam za sebe ili udružen sa ostalim oblicima emocionalnog ili nekog drugog zlostavljanja i zanemarivanja. Ovaj rad bavi se pitanjem prepoznavanja emocionalno zlostavljanog djeteta od strane nastavnika, a posebno osnovnim poteškoćama u tom procesu te nudi smjernice za rad nastavnika sa emocionalno zlostavljanom i zanemarenom djecom. Osnovni cilj ovog rada je primjeniti rezultate znanstveno prikupljenih podataka o zlostavljanju i zanemarivanju djece na školsko okruženje. Neki od znakova koji nastavniku mogu pomoći u prepoznavanju emocionalno zlostavljanog djeteta su neobični crteži ili uradci djeteta, nagla promjena u karakterističnom ponašanju i u školskom uspjehu djeteta, povećani broj izostanaka, tjeskoba, anksioznost, depresija, apatija, agresivnost, nedostatak koncentracije, problemi u pokazivanju emocija i u nošenju s njima, loše nošenje s neuspjehom, nedostatak samokontrole, nisko samopoštovanje i loša slika o sebi, strah od dolaska roditelja u školu, poremećeni odnosi s vršnjacima i nekarakteristični odnosi sa odraslima. Da bi nastavnik mogao prepoznati emocionalno zlostavljano dijete i pružiti mu adekvatnu pomoć važno je da bude dobro educiran i da radi na sebi, da stvara pozitivnu klimu u razredu i dobre odnose sa učenicima, da zna kako se ponašati prema emocionalno zlostavljanom djetetu te da surađuje sa stručnom službom škole kao i sa vanjskim institucijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Cajner Mraović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Justina
Prepoznavanje (emocionalno) zlostavljanog djeteta od strane nastavnika, 2014., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Skoko, J. (2014) 'Prepoznavanje (emocionalno) zlostavljanog djeteta od strane nastavnika', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Skoko, Justina}, year = {2014}, pages = {41}, keywords = {zlostavljanje, zanemarivanje, emocionalno zlostavljanje, nastavnik, djeca, \v{s}kola}, title = {Prepoznavanje (emocionalno) zlostavljanog djeteta od strane nastavnika}, keyword = {zlostavljanje, zanemarivanje, emocionalno zlostavljanje, nastavnik, djeca, \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Skoko, Justina}, year = {2014}, pages = {41}, keywords = {abuse, neglect, emotional abuse, teacher, children, schools}, title = {Recognition (emotional) child abuse by teachers}, keyword = {abuse, neglect, emotional abuse, teacher, children, schools}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font