Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 854741

Tajni život žaba - istraživačko učenje izvan učionice i u učionici


Čerba, Dubravka; Turković Čakalić, Ivana; Šag, Matej; Bogut, Irella
Tajni život žaba - istraživačko učenje izvan učionice i u učionici // Educatio biologiae, 2 (2016), 1; 79-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 854741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tajni život žaba - istraživačko učenje izvan učionice i u učionici
(Secret life of frogs - inquiry learning inside and outside of the classroom)

Autori
Čerba, Dubravka ; Turković Čakalić, Ivana ; Šag, Matej ; Bogut, Irella

Izvornik
Educatio biologiae (1849-6520) 2 (2016), 1; 79-89

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
prirodoznanstveni pristup; istraživačko učenje; akvarijski uzgoj; životni ciklus; preobrazba
(scientific approach; inquiry learning; aquarium rearing; life cycle; metamorphosis)

Sažetak
U prirodoslovnim nastavnim predmetima, istraživačko učenje osigurava učenicima razvoj vještina i kompetencija koje im omogućavaju lakše razumijevanje prirodnih promjena i procesa koji ih okružuju. Prirodoznanstveni pristup poučavanja prirodoslovlja potiče znatiželju i razvija istraživački duh kod učenika različitih uzrasta. Kroz nastavu predmeta Prirode i Biologije učenici se trebaju upoznati s anatomijom, ekologijom i razvojem pojedinih skupina kralježnjaka, a žabe mogu poslužiti kao modelni organizmi za proučavanje vodozemaca koji imaju specifičan životni ciklus (preobrazba) te posjeduju prilagodbe karakteristične za pojedine životne stadije i stanište u kojem žive. Istraživačkim učenjem se kod učenika razvija sposobnost razumijevanja složenih procesa preobrazbe, a koje se anatomske promjene događaju uočavaju i uče direktnim promatranjem u svojoj neposrednoj blizini. Također, učenici uče postavljati istraživačka pitanja povezana s opaženim pojavama i izmjerenim vrijednostima te prikazati rezultate i opažanja te donositi zaključke. Učenici razvijaju i sposobnost rasprave o dobivenim rezultatima i donesenim zaključcima. Istraživačko učenje može integrirati spoznaje različitih nastavnih predmeta i tako doprinijeti razvoju konceptualnog razmišljanja i razumijevanja kod učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za biologiju


Citiraj ovu publikaciju:

Čerba, Dubravka; Turković Čakalić, Ivana; Šag, Matej; Bogut, Irella
Tajni život žaba - istraživačko učenje izvan učionice i u učionici // Educatio biologiae, 2 (2016), 1; 79-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Čerba, D., Turković Čakalić, I., Šag, M. & Bogut, I. (2016) Tajni život žaba - istraživačko učenje izvan učionice i u učionici. Educatio biologiae, 2 (1), 79-89.
@article{article, author = {\v{C}erba, Dubravka and Turkovi\'{c} \v{C}akali\'{c}, Ivana and \v{S}ag, Matej and Bogut, Irella}, year = {2016}, pages = {79-89}, keywords = {prirodoznanstveni pristup, istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje, akvarijski uzgoj, \v{z}ivotni ciklus, preobrazba}, journal = {Educatio biologiae}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1849-6520}, title = {Tajni \v{z}ivot \v{z}aba - istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje izvan u\v{c}ionice i u u\v{c}ionici}, keyword = {prirodoznanstveni pristup, istra\v{z}iva\v{c}ko u\v{c}enje, akvarijski uzgoj, \v{z}ivotni ciklus, preobrazba} }
@article{article, author = {\v{C}erba, Dubravka and Turkovi\'{c} \v{C}akali\'{c}, Ivana and \v{S}ag, Matej and Bogut, Irella}, year = {2016}, pages = {79-89}, keywords = {scientific approach, inquiry learning, aquarium rearing, life cycle, metamorphosis}, journal = {Educatio biologiae}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1849-6520}, title = {Secret life of frogs - inquiry learning inside and outside of the classroom}, keyword = {scientific approach, inquiry learning, aquarium rearing, life cycle, metamorphosis} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font