Pregled bibliografske jedinice broj: 854687
Zeleni marketing kao čimbenik stjecanja konkurentske prednosti
Zeleni marketing kao čimbenik stjecanja konkurentske prednosti, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 854687 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zeleni marketing kao čimbenik stjecanja konkurentske prednosti
(Green marketing as a building factor of competative advantage)
Autori
Marić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.12
Godina
2016
Stranica
34
Mentor
Palić, Mirko
Ključne riječi
zeleni marketing; konkurentska prednost
(green marketing; competative advantage)
Sažetak
N/a
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-2493 - Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (Tomašević-Lišanin, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb