Pregled bibliografske jedinice broj: 854343
Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine
Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine, 2005. (ostalo).
CROSBI ID: 854343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine
(Development-marketing tourism plan of the city of Split)
Autori
Grupa autora tvrtka URBOS d.o.o. ; Madiraca, M. et al.
Izvornik
Grupa autora (2005), Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita 2005-2015, URBOS d.o.o., naručitelj TZ Splita
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2005
Ključne riječi
turizam; Split; strategija razvoja
(tourism; Split; development strategy)
Sažetak
Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine temeljem analize stanja razvijenosti ključnih resursa za razvoj turizma u Splitu kao viziju turističkog razvoja Splita ističe „transformaciju grada iz tranzitnog centra neiskorištenih razvojnih resursa u prepoznatljivu destinaciju urbanog turizma mediteranskog stila koju će karakterizirati cjelogodišnje poslovanje, jedinstveni urbanistički, arhitektonski i hortikulturni izgled, prepoznatljivih vizura nad kojima će dominirati Dioklecijanova palača te turistički komplementarno razvijena prigradska područja (Sitno, Stobreč, Slatine...) i zaleđe, osobito Zagora“. Misija turističkog razvoja Grada definirana je kroz „podizanje kvalitete života stanovnika grada, ne samo kroz povećane ekonomske prihode od turističkih aktivnosti već i kroz poboljšanje komunalne infrastrukture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Aktivnost autorice na projektu: konzultantica
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split