Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 854343

Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine


Grupa autora tvrtka URBOS d.o.o.; Madiraca, M. et al.
Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine, 2005. (ostalo).


CROSBI ID: 854343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine
(Development-marketing tourism plan of the city of Split)

Autori
Grupa autora tvrtka URBOS d.o.o. ; Madiraca, M. et al.

Izvornik
Grupa autora (2005), Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita 2005-2015, URBOS d.o.o., naručitelj TZ Splita

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2005

Ključne riječi
turizam; Split; strategija razvoja
(tourism; Split; development strategy)

Sažetak
Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine temeljem analize stanja razvijenosti ključnih resursa za razvoj turizma u Splitu kao viziju turističkog razvoja Splita ističe „transformaciju grada iz tranzitnog centra neiskorištenih razvojnih resursa u prepoznatljivu destinaciju urbanog turizma mediteranskog stila koju će karakterizirati cjelogodišnje poslovanje, jedinstveni urbanistički, arhitektonski i hortikulturni izgled, prepoznatljivih vizura nad kojima će dominirati Dioklecijanova palača te turistički komplementarno razvijena prigradska područja (Sitno, Stobreč, Slatine...) i zaleđe, osobito Zagora“. Misija turističkog razvoja Grada definirana je kroz „podizanje kvalitete života stanovnika grada, ne samo kroz povećane ekonomske prihode od turističkih aktivnosti već i kroz poboljšanje komunalne infrastrukture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Aktivnost autorice na projektu: konzultantica



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split


Citiraj ovu publikaciju:

Grupa autora tvrtka URBOS d.o.o.; Madiraca, M. et al.
Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine, 2005. (ostalo).
Grupa autora tvrtka URBOS d.o.o. & Madiraca, M. (2005) Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine. Grupa autora (2005), Razvojno-marketinški plan turizma grada Splita 2005-2015, URBOS d.o.o., naručitelj TZ Splita. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Madiraca, M. et al.}, year = {2005}, keywords = {turizam, Split, strategija razvoja}, title = {Razvojno-marketin\v{s}ki plan turizma grada Splita od 2005.-2015. godine}, keyword = {turizam, Split, strategija razvoja} }
@unknown{unknown, author = {Madiraca, M. et al.}, year = {2005}, keywords = {tourism, Split, development strategy}, title = {Development-marketing tourism plan of the city of Split}, keyword = {tourism, Split, development strategy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font