Pregled bibliografske jedinice broj: 854259
Identitet hotelskih kompleksa u Hravtskoj
Identitet hotelskih kompleksa u Hravtskoj // Tourism and hospitality management, 1 (1995), 2; 267-277 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 854259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identitet hotelskih kompleksa u Hravtskoj
(The hotel complex and its identity during croatia's transition)
Autori
Blažević, Branko
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 1
(1995), 2;
267-277
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
tranzicija ; hotel ; identitet ; hotelsko turistička ponuda
(transition ; hotel ; identity ; hotel and tourism offer)
Sažetak
Posebnost postojeće hotelsko turističkle ponude u Hrvatskoj čine hotelski kompleksi, čija sudbina na neki način određuje sudbinu čitavog turističkog sektora. Uz to restrukturiranje hotelijerstva u tranzicijskom razdoblju podrazumijeva i obogaćivanje ponude uvođenjem obiteljskih hotela i drugih oblika altenativne hotelske ponude. To nameće i novi pristup u upravljanju turističkom destinacijom. Optravdanje za pristup u očuvanju identiteta hotelijersko-turističke ponude Hrvatske u daljnjem razvoju korporacija kao kompanija za hotelijerstvo i turizam koji će svoj razvoj nastaviti graditi na dosadašnjim iskustvima, obogaćenim novim sadržajima i izgradnjom svojega novog "trade mark", potvrđuje se na iskustvima Španjolske, Austrije i Italije. Oblikovanje se alternativne hotelske ponude temelji na iskustvima ustroja i vođenja obiteljskih hotela i pansiona u Austriji, Italiji, Francuskoj i Portugalu, . Na temelju analize stanja i usporedbe s odgovarajućim uzorima oblikuje se model funkcioniranja hotelskih kompleksa u Hrvatskoj u novim ivjetima. Daje se i prijedlog sistavnog uvođenja novih oblika hotelske ponude, kao kvalitetne dopunen asortimanai naglašava uloga institucija okruženja, kao značajnog segmenta u njihovu funkcioniranju i razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Branko Blažević
(autor)