Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 853888

Multidisciplinarni pristup kreiranju prostora vrtića kao pretpostavka kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa


Slunjski, Edita
Multidisciplinarni pristup kreiranju prostora vrtića kao pretpostavka kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), S.I. 1; 253-264 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 853888 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multidisciplinarni pristup kreiranju prostora vrtića kao pretpostavka kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa
(Multidisciplinary Approach to Designing Space of Early Childhood Education Institutions as a Condition for High-Quality Education Process)

Autori
Slunjski, Edita

Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 17 (2015), S.I. 1; 253-264

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
arhitekt ; multidisciplinarni pristup ; pedagog ; prostorno okruženje ; rani odgoj i obrazovanje
(architect ; early childhood education ; educator ; multidisciplinary approach ; spatial environment.)

Sažetak
Kvalitetu odgojno-obrazovnog procesa u vrtiću određuje nekoliko čimbenika, među kojima i kreiranje prostornog okruženja. Ono znatno utječe na perspektivu učenja i odgoja djeteta, kao i na mogućnosti stupanja djeteta u različite socijalne interakcije. Afirmacija multidisciplinarnog pristupa u procesu kreiranja prostornog okruženja vrtića iziskuje povezivanje i suradnju stručnjaka pedagoške i arhitektonske struke. Odgajatelj, pedagog, arhitekt, dizajner, krajobrazni arhitekt i drugi stručnjaci pristupaju zajedničkom osmišljavanjanju, oblikovanju i projektiranju građevine i njezine prostorne značajke. Oživljavanje pedagoških ideja u arhitektonskoj izvedbi prostora vrtića omogućuje preveniranje i nadvladavanje barijera koje djeluju nepovoljno na kvalitetu odgojno-obrazovnog procesa. Senzibiliziranje stručnjaka arhitektonske struke za bolje razumijevanje perspektive djeteta, kao i složenog procesa njegova odgoja i učenja, u tom procesu ima posebno važnu ulogu. Ono omogućuje dizajniranje prostornih uvjeta koji odražavaju suvremeno shvaćanje djeteta i institucijskog djetinjstva, u čijem su središtu slobodan izbor, aktivnost, istraživanje, otkrivanje, kretanje, inicijativa djeteta i samoorganizacija njegovih aktivnosti. U radu se raspravlja o različitim mogućnostima povezivanja i suradnje stručnjaka pedagoškog i arhitektonskog profila u procesu oblikovanja prostora vrtića i mogućnosima uključivanja djeteta u taj proces.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
246900

Profili:

Avatar Url Edita Slunjski (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Slunjski, Edita
Multidisciplinarni pristup kreiranju prostora vrtića kao pretpostavka kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (2015), S.I. 1; 253-264 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Slunjski, E. (2015) Multidisciplinarni pristup kreiranju prostora vrtića kao pretpostavka kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa. Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 17 (S.I. 1), 253-264.
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2015}, pages = {253-264}, keywords = {arhitekt, multidisciplinarni pristup, pedagog, prostorno okru\v{z}enje, rani odgoj i obrazovanje}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {17}, number = {S.I. 1}, issn = {1848-5189}, title = {Multidisciplinarni pristup kreiranju prostora vrti\'{c}a kao pretpostavka kvalitetnog odgojno-obrazovnog procesa}, keyword = {arhitekt, multidisciplinarni pristup, pedagog, prostorno okru\v{z}enje, rani odgoj i obrazovanje} }
@article{article, author = {Slunjski, Edita}, year = {2015}, pages = {253-264}, keywords = {architect, early childhood education, educator, multidisciplinary approach, spatial environment.}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {17}, number = {S.I. 1}, issn = {1848-5189}, title = {Multidisciplinary Approach to Designing Space of Early Childhood Education Institutions as a Condition for High-Quality Education Process}, keyword = {architect, early childhood education, educator, multidisciplinary approach, spatial environment.} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font