Pregled bibliografske jedinice broj: 853677
Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing
Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing // Etnološka tribina, 46 (2016), 39; 228-230 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 853677 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing
Autori
Belaj, Melanija
Izvornik
Etnološka tribina (0351-1944) 46
(2016), 39;
228-230
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
kulturnoantropološka studija ; vinske kraljice ; vinski marketing
(cultural and anthropological study ; wine queens ; wine marketing)
Sažetak
Prikaz knjige: Mojca Ramšak, Wine Qeens. Understanding the Role of Women in Wine Marketing, SpringerBriefs in Business, Springer, Cham, Heidelberg, New York, Dordrecht, London, 2015., 50 str.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb
Profili:
Melanija Belaj
(autor)