Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 853564

Mediji kao komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama


Banovac Barić, Maja; Aunedi Medek, Mario; Jeleč, Ivana
Mediji kao komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama // Dani kriznog upravljanja / Nađ, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2015. str. 895-904 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 853564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mediji kao komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama
(Media as a Communication Challange in the Process in Crisis Communication in Disasters)

Autori
Banovac Barić, Maja ; Aunedi Medek, Mario ; Jeleč, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dani kriznog upravljanja / Nađ, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2015, 895-904

ISBN
978-953-7716-66-0

Skup
Dani kriznog upravljanja ; Suvremeni sigurnosni izazovi

Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 14.05.2015. - 15.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mediji ; komunikacijski izazov ; krizno komuniciranje ; katastrofa
(media ; communication challenge ; crisis communication ; disaster)

Sažetak
Katastrofe, krizne situacije koje predstavljaju direktnu ugrozu za živote, imovinu ljudi i okoliš, pokazuju kako je proces kriznog komuniciranja neizbježan i neizostavan dio upravljačkog procesa katastrofama čiji je cilj pravovremeno prepoznati, djelovati i sanirati negativne posljedice. U takvim okolnostima, mediji, kao jedna od najvažnijih ciljnih javnosti kriznog komuniciranja, imaju dvostruku ulogu, objekta i subjekta. Mediji nisu i ne bi trebali biti shvaćeni kao puki prenositelji informacija, već ravnopravni akter u upravljačkom procesu. Donositelji odluka i rukovoditelji prema medijima razvijaju posebnu vrstu komunkacije, koja u katastrofama, može imati različite rezultate. S jedne strane, mediji imaju ulogu kreatora javnog mnijenja s obzirom na dostupnost informacijama i načine na koji one mogu biti prenesene. S druge strane, važno je na koji način se pristupa medijima i imaju li oni akteri, koji sudjeluju u upravljačkom procesu, dovoljno znanja, vještina i senzibiliteta, ne samo za medije, već i za samu katastrofu. Mediji, stoga, predstavljaju veliki komunikacijski izazov, ne samo onim akterima koji s njima direktno komuniciraju, već i svim ostalim akterima koji sudjeluju u upravljačkom procesu. Na koji način mediji predstavljaju komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama i je li on savladiv ukoliko se poštuju postojeće smjernice i pravila u kriznom komuniciranju, pokazat će analiza poplava koja je, u svibnju 2014. godine, zahvatila Republiku Hrvatsku, Republiku Srbiju i Republiku Bosnu i Hercegovinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Maja Banovac Barić (autor)

Avatar Url Ivana Jeleč (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Banovac Barić, Maja; Aunedi Medek, Mario; Jeleč, Ivana
Mediji kao komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama // Dani kriznog upravljanja / Nađ, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2015. str. 895-904 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Banovac Barić, M., Aunedi Medek, M. & Jeleč, I. (2015) Mediji kao komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama. U: Nađ, I. (ur.)Dani kriznog upravljanja.
@article{article, author = {Banovac Bari\'{c}, Maja and Aunedi Medek, Mario and Jele\v{c}, Ivana}, editor = {Na\dj, I.}, year = {2015}, pages = {895-904}, keywords = {mediji, komunikacijski izazov, krizno komuniciranje, katastrofa}, isbn = {978-953-7716-66-0}, title = {Mediji kao komunikacijski izazov u procesu kriznog komuniciranja u katastrofama}, keyword = {mediji, komunikacijski izazov, krizno komuniciranje, katastrofa}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Velika Gorica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Banovac Bari\'{c}, Maja and Aunedi Medek, Mario and Jele\v{c}, Ivana}, editor = {Na\dj, I.}, year = {2015}, pages = {895-904}, keywords = {media, communication challenge, crisis communication, disaster}, isbn = {978-953-7716-66-0}, title = {Media as a Communication Challange in the Process in Crisis Communication in Disasters}, keyword = {media, communication challenge, crisis communication, disaster}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Velika Gorica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font