Pregled bibliografske jedinice broj: 853401
Manifestacije kao konkurentan kulturno-turistički proizvod
Manifestacije kao konkurentan kulturno-turistički proizvod // Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava
Split, 2012. str. 387-403 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 853401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Manifestacije kao konkurentan kulturno-turistički proizvod
(Events as a competitive cultural tourism product)
Autori
Gračan, Daniela ; Zadel, Zrinka ; Ivančić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava
/ - Split, 2012, 387-403
Skup
Aktualnosti građanskog prava, prava u turizmu, građanskog prava i prava mora te upravnog prava
Mjesto i datum
Rab, Hrvatska, 31.05.2012. - 01.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kulturni turizam; destinacijski proizvod; turističko tržište; konkurentnost; manifestacije
(cultural tourism; destination product; tourism market; competitiveness)
Sažetak
Danas na suvremenom turističkom tržištu javlja se sve veći broj destinacija, a opstat će samo one koje ostvare prepoznatljivost, autentičnost, specifičnost... jer preferencije suvremenog turista su usmjerene na takav destinacijski proizvod koji im pruža poseban doživljaj. Upravo kulturni resursi su izvanredno sredstvo kojima se mogu ostvariti autentičnost, specifičnost... na turističkom tržištu. Kulturni turizam obuhvaća vrlo široko područje. Proizvod kulturnog turizma ne predstavlja samo posjećivanje galerija, izložaba, muzeja... već obuhvaća i prisustvovanje različitim festivalima, manifestacijama, upoznavanje načina života i tradicije lokalnog stanovništva... Manifestacije su jedan od proizvoda kulturnog turizma koji mora biti integriran u destinacijski proizvod. Cilj rada je kvantitativnim i kvalitativnim analizama istražiti turističko tržište kulturnog turizma sa naglaskom na manifestacije kao kulturno-turističkim proizvodom i to na makrorazini tj. na razini Republike Hrvatske i na mikrorazini, konkretnom primjeru Rabske fjere kao konkurentnom manifestacijskom proizvodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija