Pregled bibliografske jedinice broj: 853003
Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC
Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 16 (2015), 61; 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 853003 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje ranih matematičkih pojmova i vještina putem digitalnih aplikacija iz projekta ICT-AAC
(Stimulation of early mathematical concepts and skills development by means of digital applications developed by the ICT-AAC project)
Autori
Pavlin-Bernardić, Nina ; Kuterovac Jagodić, Gordana ; Vlahović Štetić, Vesna
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 16
(2015), 61;
22-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
metematički pojmovi; matematičke vještine; djeca; poticanje; digitalne aplikacije
(mathematical concepts; matematical skills; stimulation; digital applications)
Sažetak
Uporaba računala u edukaciji može pridonijeti uspjehu ne samo djece s uobičajenim razvojnim putem, već i djece s posebnim komunikacijskim i razvojnim potrebama. S tim je ciljem pokrenut projekt “Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama (ICT-AAC)”. Kratica ICT-AAC odnosi se na pojmove “information and communication technology” (informacijsko-komunikacijska tehnologija) i “alternative and augmentative communication” (alternativna i augmentativna komunikacija). U radu se prikazuju neke od aplikacija razvijenih u projektu i njihova uporaba za poticanje razvoja matematičkoh pojmova i vještina kod djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Profili:
Vesna Vlahović-Štetić
(autor)
Gordana Kuterovac Jagodić
(autor)
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)