Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852986

Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja


Šamo, Renata
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (monografija)


CROSBI ID: 852986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja
(From Reading to Cognition, from Cognition to Reading)

Autori
Šamo, Renata

Ostali urednici
Gačić Milica / Bežen Ante

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2014

Stranica
125

ISBN
978-953-7210-76-2

Ključne riječi
čitanje na materinskom jeziku; čitanje na stranom jeziku; engleski jezik; modeli i teorije čitanja; metode poučavanja čitanja; metode istraživanja; strategijski pristup čitanju
(L1 reading; L2 reading; reading strategies; reading models and theories; research methods)

Sažetak
Poglavlja u knjizi pod sljedećim naslovima najbolje ukratko prikazuju njezin sadržaj: Predgovor ; Uvod ; Čitanje na materisnkom jeziku ; Čitanje na stranom jeziku ; Strategijska dimenzija čitanja ; Metodologija istraživanja čitanja ; Od terorijsko-istraživačkih spoznaja do nastavne prakse ; Primjeri analitičkog pristupa čitanju ; Pogovor, Literatura, Kazalo pojmova i autora ; Bilješka o autorici

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Filologija

Napomena
Prva knjiga o čitanju na stranom jeziku (usp. sa čitanjem na materinskom jeziku)iz psiholingvističke perspektive objavljena u nas



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Šamo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šamo, Renata
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (monografija)
Šamo, R. (2014) Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, author = {\v{S}amo, Renata}, year = {2014}, pages = {125}, keywords = {\v{c}itanje na materinskom jeziku, \v{c}itanje na stranom jeziku, engleski jezik, modeli i teorije \v{c}itanja, metode pou\v{c}avanja \v{c}itanja, metode istra\v{z}ivanja, strategijski pristup \v{c}itanju}, isbn = {978-953-7210-76-2}, title = {\v{C}itanjem do spoznaje, spoznajom do \v{c}itanja}, keyword = {\v{c}itanje na materinskom jeziku, \v{c}itanje na stranom jeziku, engleski jezik, modeli i teorije \v{c}itanja, metode pou\v{c}avanja \v{c}itanja, metode istra\v{z}ivanja, strategijski pristup \v{c}itanju}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {\v{S}amo, Renata}, year = {2014}, pages = {125}, keywords = {L1 reading, L2 reading, reading strategies, reading models and theories, research methods}, isbn = {978-953-7210-76-2}, title = {From Reading to Cognition, from Cognition to Reading}, keyword = {L1 reading, L2 reading, reading strategies, reading models and theories, research methods}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font