Pregled bibliografske jedinice broj: 852986
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (monografija)
CROSBI ID: 852986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitanjem do spoznaje, spoznajom do čitanja
(From Reading to Cognition, from Cognition to Reading)
Autori
Šamo, Renata
Ostali urednici
Gačić Milica / Bežen Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
125
ISBN
978-953-7210-76-2
Ključne riječi
čitanje na materinskom jeziku; čitanje na stranom jeziku; engleski jezik; modeli i teorije čitanja; metode poučavanja čitanja; metode istraživanja; strategijski pristup čitanju
(L1 reading; L2 reading; reading strategies; reading models and theories; research methods)
Sažetak
Poglavlja u knjizi pod sljedećim naslovima najbolje ukratko prikazuju njezin sadržaj: Predgovor ; Uvod ; Čitanje na materisnkom jeziku ; Čitanje na stranom jeziku ; Strategijska dimenzija čitanja ; Metodologija istraživanja čitanja ; Od terorijsko-istraživačkih spoznaja do nastavne prakse ; Primjeri analitičkog pristupa čitanju ; Pogovor, Literatura, Kazalo pojmova i autora ; Bilješka o autorici
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Filologija
Napomena
Prva knjiga o čitanju na stranom jeziku (usp. sa čitanjem na materinskom jeziku)iz psiholingvističke perspektive objavljena u nas