Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852975

2015-2016 MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja mladih: Humanost i demokracija II: Filozofiranja kao metoda obrazovanja o ljudskim pravima i odgovornom građanstvu (Platonovo društvo / Projekt Stohrenschule)


Zovko, Marie-Elise
2015-2016 MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja mladih: Humanost i demokracija II: Filozofiranja kao metoda obrazovanja o ljudskim pravima i odgovornom građanstvu (Platonovo društvo / Projekt Stohrenschule), 2015. (ostalo).


CROSBI ID: 852975 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
2015-2016 MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja mladih: Humanost i demokracija II: Filozofiranja kao metoda obrazovanja o ljudskim pravima i odgovornom građanstvu (Platonovo društvo / Projekt Stohrenschule)
(2015-2016 Grant of Ministry of Science, Education and Sport of the Republic of Croatia for NGO's engaged in extracurricular education of children and youth for the project: Humanity and Democracy II: Philosophizing as Method of Education in Human Rights and Responsible Citizenship (Plato Society of Zagreb / Project Stohrenschule))

Autori
Zovko, Marie-Elise

Izvornik
MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja djece i mladih

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2015

Ključne riječi
humanost; demokracija; odgovornost; građanstvo; ljudska prava; pravednosti; solidarnost; suosjećanje; sokratovski dijalog; poštivanje čovjeka i prirode; raznolikost; pluralizam
(Humanity; democracy; responsibility; citizenship; human rights; justice; solidarity; compassion. Socratic dialogue; respect for human beings and nature; diversity; pluralism)

Sažetak
Projekt je nastavak več uspješno provedenog projekta posvećenog izvaninstitucionalnom odgoju i obrazovanju za humanost i demokraciju. Potiče na jačanje osjećaja solidarnosti s drugima te na veću angažiranost za prevladavanje problema u društvu. Cilj projekta je poticanje odgovornog građanstva te obrazovanje u demokratskom ponašanju, koje pretpostavlja kao najvažniji svoj uvjet poštivanje i zaštitu ljudskih prava. Projekt primjenjuje metodu filozofiranja s djecom po principu sokratovskog dijaloga i principu poštivanja čovjeka i prirode. Odgovorno građanstvo se zasniva na zdravom osjećaju identiteta pojedinca i osjećaju pripadnosti zajednici, a uključuje pored sposobnosti samostalnog i kritičkog mišljenja, poštivanje čovjeka i prirode, poštivanje mišljenja drugih i drugačijih mišljenja, što znači otvorenost za raznolikost i pluralizam, ali i osjećaj za pravednost, razvijenu sposobnost zdravog suđenja, razumijevanje za demokratska načela i pravila ponašanja, kao i odgovornost prema zajednici i održivo ponašanje. Edukacija za demokratsko ponašanje i građansku odgovornost zahtjeva prema tome razvoj vlastitog identiteta kao pojedinca i člana zajednice, odgoj za toleranciju, raznolikost i pluralizam. Uz to uvažava mirno rješavanje konflikata, nenasilno ponašanje te mirni suživot u društvu. Uspostavljenjem dijaloga o centralnim temama koje se tiču čovjeka kao odgovornog pojedinca i člana demokratsko upravljenih zajednica i društava, projektne aktivnosti ovog projekta postepeno uvode polaznike u filozofiranje kao alat kritičkog i suosjećajnog mišljenja i življenja. Filozofiranje kao umijeće refleksije o centralnim problemima ljudskog života i umijeće reflektiranog ponašanja jedino može trajno utemeljiti odgovorno i suosjećajno ponašanje koji današnji svijet traži od građana globalne zajednice. Raznim medijima umjetničkog i estetskog stvaralaštva, kao i timskim radom, projektne aktivnosti potiču razvoj samostalnog, solidarnog i inovativnog promišljanja i rješavanja problema zajedničkog života kao i života zajednice. Korisnici su učenici, nastavnici, roditelji, pedagozi, ravnatelji i građanstvo iz dotičnih škola i mjesta. Projektne aktivnosti (radionice za učenike) izvesti će se u školama u Čakovcu, Hvaru, Starom Gradu na Hvaru, Jelsi na Hvaru, Žakanju, Kamanju i Zagrebu. Projekt uključuje organiziranje i izvedbu programa usavršavanja u metodama filozofiranja s djecom i mladima, kao metode za poticanje i razvoj humanosti i odgovornog građanstva. Program usavršavanja namijenjen je nastavnicima, pedagozima, studentima pedagoških smjerova svih predmeta i drugima koji su zainteresirani za inovativne metode građanskog odgoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija

Napomena
Nastavak MZOS projekta udruge: Humanost i demokracija: Filozofija kao metoda obrazovanja mladih za ljudska prava i odgovorno građanstvo (Projekt Stohrenschule - udruge Platonovog društva)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za filozofiju, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marie-Elise Zovko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zovko, Marie-Elise
2015-2016 MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja mladih: Humanost i demokracija II: Filozofiranja kao metoda obrazovanja o ljudskim pravima i odgovornom građanstvu (Platonovo društvo / Projekt Stohrenschule), 2015. (ostalo).
Zovko, M. (2015) 2015-2016 MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja mladih: Humanost i demokracija II: Filozofiranja kao metoda obrazovanja o ljudskim pravima i odgovornom građanstvu (Platonovo društvo / Projekt Stohrenschule). MZOS Projekt udruga na području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja djece i mladih. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Zovko, Marie-Elise}, year = {2015}, keywords = {humanost, demokracija, odgovornost, gra\djanstvo, ljudska prava, pravednosti, solidarnost, suosje\'{c}anje, sokratovski dijalog, po\v{s}tivanje \v{c}ovjeka i prirode, raznolikost, pluralizam}, title = {2015-2016 MZOS Projekt udruga na podru\v{c}ju izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja mladih: Humanost i demokracija II: Filozofiranja kao metoda obrazovanja o ljudskim pravima i odgovornom gra\djanstvu (Platonovo dru\v{s}tvo / Projekt Stohrenschule)}, keyword = {humanost, demokracija, odgovornost, gra\djanstvo, ljudska prava, pravednosti, solidarnost, suosje\'{c}anje, sokratovski dijalog, po\v{s}tivanje \v{c}ovjeka i prirode, raznolikost, pluralizam} }
@unknown{unknown, author = {Zovko, Marie-Elise}, year = {2015}, keywords = {Humanity, democracy, responsibility, citizenship, human rights, justice, solidarity, compassion. Socratic dialogue, respect for human beings and nature, diversity, pluralism}, title = {2015-2016 Grant of Ministry of Science, Education and Sport of the Republic of Croatia for NGO's engaged in extracurricular education of children and youth for the project: Humanity and Democracy II: Philosophizing as Method of Education in Human Rights and Responsible Citizenship (Plato Society of Zagreb / Project Stohrenschule)}, keyword = {Humanity, democracy, responsibility, citizenship, human rights, justice, solidarity, compassion. Socratic dialogue, respect for human beings and nature, diversity, pluralism} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font