Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852908

Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi


Rajić, Višnja; Petrovi-Sočo, Biserka
Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 603-620 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni, znanstveni)


CROSBI ID: 852908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi
(Children's experience of play in pre-school and primary school)

Autori
Rajić, Višnja ; Petrovi-Sočo, Biserka

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 4; 603-620

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni, znanstveni

Ključne riječi
djetinjstvo; djeca predškolskog uzrasta; djeca školskog uzrasta; igra; obilježja igre
(childhood; pre-school children; primary school students; play characteristics)

Sažetak
Dosadašnja istraživanja igre uglavnom su proučavala igre iz perspektive odraslih bez aktivne participacije djece. Nova paradigma djetinjstva mijenja istraživački smjer i okreće ga prema djetetu kao subjektu. Autorice u radu daju uvid u dječju percepciju igre i njezinih obilježja. U istraživanju provedenom s djecom predškolskog (N = 107) i školskog uzrasta (N = 101) interpretirani su njihovi odgovori na pitanja Što je igra? Koja je tvoja najdraža igra? Što ti je potrebno za igru? Analiza dobivenih odgovora ukazuje na to da djeca vide igru kao aktivnost koju ostvaruju sa svojim vršnjacima (N = 95), te odraslom osobom (N = 46). Istraživanje je utvrdilo da djeca školskog uzrasta značajno pozitivnije percipiraju igru kao zabavu i funkcionalnu, dok djeca predškolskog uzrasta značajno pozitivnije percipiraju igru kao igranje s igračkom. Autorice zaključuju kako učitelji i odgojitelji trebaju osigurati poticajnu okolinu i vrijeme za igru s djecom kako ne bi izgubili ulaz u njihov svijet.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (autor)

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Rajić, Višnja; Petrovi-Sočo, Biserka
Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 603-620 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni, znanstveni)
Rajić, V. & Petrovi-Sočo, B. (2015) Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (4), 603-620.
@article{article, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja and Petrovi-So\v{c}o, Biserka}, year = {2015}, pages = {603-620}, keywords = {djetinjstvo, djeca pred\v{s}kolskog uzrasta, djeca \v{s}kolskog uzrasta, igra, obilje\v{z}ja igre}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Dje\v{c}ji do\v{z}ivljaj igre u pred\v{s}kolskoj i ranoj \v{s}kolskoj dobi}, keyword = {djetinjstvo, djeca pred\v{s}kolskog uzrasta, djeca \v{s}kolskog uzrasta, igra, obilje\v{z}ja igre} }
@article{article, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja and Petrovi-So\v{c}o, Biserka}, year = {2015}, pages = {603-620}, keywords = {childhood, pre-school children, primary school students, play characteristics}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Children's experience of play in pre-school and primary school}, keyword = {childhood, pre-school children, primary school students, play characteristics} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Proquest
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font