Pregled bibliografske jedinice broj: 852908
Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi
Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 603-620 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni, znanstveni)
CROSBI ID: 852908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi
(Children's experience of play in pre-school and primary school)
Autori
Rajić, Višnja ; Petrovi-Sočo, Biserka
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64
(2015), 4;
603-620
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni, znanstveni
Ključne riječi
djetinjstvo; djeca predškolskog uzrasta; djeca školskog uzrasta; igra; obilježja igre
(childhood; pre-school children; primary school students; play characteristics)
Sažetak
Dosadašnja istraživanja igre uglavnom su proučavala igre iz perspektive odraslih bez aktivne participacije djece. Nova paradigma djetinjstva mijenja istraživački smjer i okreće ga prema djetetu kao subjektu. Autorice u radu daju uvid u dječju percepciju igre i njezinih obilježja. U istraživanju provedenom s djecom predškolskog (N = 107) i školskog uzrasta (N = 101) interpretirani su njihovi odgovori na pitanja Što je igra? Koja je tvoja najdraža igra? Što ti je potrebno za igru? Analiza dobivenih odgovora ukazuje na to da djeca vide igru kao aktivnost koju ostvaruju sa svojim vršnjacima (N = 95), te odraslom osobom (N = 46). Istraživanje je utvrdilo da djeca školskog uzrasta značajno pozitivnije percipiraju igru kao zabavu i funkcionalnu, dok djeca predškolskog uzrasta značajno pozitivnije percipiraju igru kao igranje s igračkom. Autorice zaključuju kako učitelji i odgojitelji trebaju osigurati poticajnu okolinu i vrijeme za igru s djecom kako ne bi izgubili ulaz u njihov svijet.
Izvorni jezik
Engleski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- Proquest
- EBSCO