Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852597

Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja


Tatković, Nevenka
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Nevenka, Tatković ; Mirjana Radetić-Paić ; Iva Blažević (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin, 2016. str. 103-139


CROSBI ID: 852597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja
(Competence-based Approach to Professional Training for Preschool Teachers)

Autori
Tatković, Nevenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Urednik/ci
Nevenka, Tatković ; Mirjana Radetić-Paić ; Iva Blažević

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin

Grad
Pula

Godina
2016

Raspon stranica
103-139

ISBN
978-953-7320-34-8

Ključne riječi
kompetencije, odgojitelji, stručno usavršavanje, profesionalni razvoj, empirijsko istraživanje
(competences, preschool teachers, professional development, professional development, empirical research)

Sažetak
Na hrvatskom i europskom obrazovnom području predškolski odgoj i obrazovanje podložni su kontinuiranim promjenama koje se posljedično reflektiraju na potrebu za kontinuiranim stručnim usavršavanjem i razvojem kompetencija odgojitelja. U tom kontekstu odgojitelji postaju nositelji promjena i subjekti osobnog profesionalnog razvoja neophodnog za aktivno sudjelovanje na globalnom tržištu rada. Istraživanja kompetencijskog pristupa stručnom usavršavanju odgojitelja od iznimne su važnosti za unaprjeđivanje kvalitete odgojno obrazovnog rada na nacionalnoj i globalnoj razini, za poticanje kreativnosti i inovativnosti u radu s djecom te partnerstva s roditeljima i ostalim dionicima predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu se nakon teorijske analize i prikaza kompetencijskog pristupa stručnom usavršavanju odgojitelja, iznose rezultati empirijskog istraživanja percepcije studenata učiteljskog studija, studija predškolskog odgoja i odgojitelja o stručnom usavršavanju: njegovoj ulozi i značaju, oblicima i načinima njegove provedbe, potrebama i motivaciji za stručnim usavršavanjem, poticajima i preprekama za njegovu realizaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Nevenka Tatković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tatković, Nevenka
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Nevenka, Tatković ; Mirjana Radetić-Paić ; Iva Blažević (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin, 2016. str. 103-139
Tatković, N. (2016) Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja. U: Nevenka, T., Mirjana Radetić-Paić & Iva Blažević (ur.) Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Pula, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin, str. 103-139.
@inbook{inbook, author = {Tatkovi\'{c}, Nevenka}, year = {2016}, pages = {103-139}, keywords = {kompetencije, odgojitelji, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, profesionalni razvoj, empirijsko istra\v{z}ivanje}, isbn = {978-953-7320-34-8}, title = {Kompetencijski pristup stru\v{c}nom usavr\v{s}avanju odgojitelja}, keyword = {kompetencije, odgojitelji, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, profesionalni razvoj, empirijsko istra\v{z}ivanje}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Medulin}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Tatkovi\'{c}, Nevenka}, year = {2016}, pages = {103-139}, keywords = {competences, preschool teachers, professional development, professional development, empirical research}, isbn = {978-953-7320-34-8}, title = {Competence-based Approach to Professional Training for Preschool Teachers}, keyword = {competences, preschool teachers, professional development, professional development, empirical research}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Medulin}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font