Pregled bibliografske jedinice broj: 852597
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Nevenka, Tatković ; Mirjana Radetić-Paić ; Iva Blažević (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin, 2016. str. 103-139
CROSBI ID: 852597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencijski pristup stručnom usavršavanju odgojitelja
(Competence-based Approach to Professional Training for Preschool Teachers)
Autori
Tatković, Nevenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Urednik/ci
Nevenka, Tatković ; Mirjana Radetić-Paić ; Iva Blažević
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli ; Dječji vrtić Medulin
Grad
Pula
Godina
2016
Raspon stranica
103-139
ISBN
978-953-7320-34-8
Ključne riječi
kompetencije, odgojitelji, stručno usavršavanje, profesionalni razvoj, empirijsko istraživanje
(competences, preschool teachers, professional development, professional development, empirical research)
Sažetak
Na hrvatskom i europskom obrazovnom području predškolski odgoj i obrazovanje podložni su kontinuiranim promjenama koje se posljedično reflektiraju na potrebu za kontinuiranim stručnim usavršavanjem i razvojem kompetencija odgojitelja. U tom kontekstu odgojitelji postaju nositelji promjena i subjekti osobnog profesionalnog razvoja neophodnog za aktivno sudjelovanje na globalnom tržištu rada. Istraživanja kompetencijskog pristupa stručnom usavršavanju odgojitelja od iznimne su važnosti za unaprjeđivanje kvalitete odgojno obrazovnog rada na nacionalnoj i globalnoj razini, za poticanje kreativnosti i inovativnosti u radu s djecom te partnerstva s roditeljima i ostalim dionicima predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu se nakon teorijske analize i prikaza kompetencijskog pristupa stručnom usavršavanju odgojitelja, iznose rezultati empirijskog istraživanja percepcije studenata učiteljskog studija, studija predškolskog odgoja i odgojitelja o stručnom usavršavanju: njegovoj ulozi i značaju, oblicima i načinima njegove provedbe, potrebama i motivaciji za stručnim usavršavanjem, poticajima i preprekama za njegovu realizaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija