Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 852508

Poticanje zajedništva i tolerancije različitosti u razredu


Žic Ralić, Anamarija; Šifner, Ena
Poticanje zajedništva i tolerancije različitosti u razredu // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 1/2; 77-92 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 852508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje zajedništva i tolerancije različitosti u razredu
(Promoting unity and tolerance of diversity in the classroom)

Autori
Žic Ralić, Anamarija ; Šifner, Ena

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 156 (2015), 1/2; 77-92

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju ; odnos među vršnjacima ; radionice ; razred ; socijalna kompetencija
(children with disabilities ; the relationship among peers ; workshop ; class ; social competence)

Sažetak
Integracija djece s teškoćama u razvoju u redovne škole u Hrvatskoj na snazi je dugi niz godina. Dosad provedena istraživanja u Hrvatskoj pokazuju nepovoljniji socijalni položaj djece s teškoćama u razvoju u odnosu na tipične vršnjake u razredu. Kako bi se ova slika promijenila, ključno je posvetiti pažnju razvoju socijalne kompetencije kako djece s teškoćama u razvoju, tako i njihovih vršnjaka bez teškoća u razvoju. Ovaj rad nastoji dati poticaj za aktivniji pristup učitelja i stručnih suradnika u socijalnom uključivanju djece s teškoćama u razvoju. On prikazuje pozitivnu praksu u razredu u kojem se školuje učenik s teškoćama u razvoju. Kroz rad su opisane četiri radionice provedene s učenicima prvog razreda osnovne škole, kojima je cilj bio poticanje razvoja socijalnih vještina važnih za interakciju s vršnjacima. Radionice su istovremeno bile usmjerene na okolinu djeteta s teškoćama u razvoju i na samo dijete s teškoćama. Poticanje suradnje i međusobnog uvažavanja djece doprinosi povećanju bliskosti i tolerancije različitosti među vršnjacima što je važno za prihvaćanje učenika s teškoćama u razvoju od strane vršnjaka unutar razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anamarija Žic-Ralić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žic Ralić, Anamarija; Šifner, Ena
Poticanje zajedništva i tolerancije različitosti u razredu // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 1/2; 77-92 (domaća recenzija, članak, stručni)
Žic Ralić, A. & Šifner, E. (2015) Poticanje zajedništva i tolerancije različitosti u razredu. Napredak (Zagreb), 156 (1/2), 77-92.
@article{article, author = {\v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and \v{S}ifner, Ena}, year = {2015}, pages = {77-92}, keywords = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, odnos me\dju vr\v{s}njacima, radionice, razred, socijalna kompetencija}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {156}, number = {1/2}, issn = {1330-0059}, title = {Poticanje zajedni\v{s}tva i tolerancije razli\v{c}itosti u razredu}, keyword = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, odnos me\dju vr\v{s}njacima, radionice, razred, socijalna kompetencija} }
@article{article, author = {\v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and \v{S}ifner, Ena}, year = {2015}, pages = {77-92}, keywords = {children with disabilities, the relationship among peers, workshop, class, social competence}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {156}, number = {1/2}, issn = {1330-0059}, title = {Promoting unity and tolerance of diversity in the classroom}, keyword = {children with disabilities, the relationship among peers, workshop, class, social competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font