Pregled bibliografske jedinice broj: 852221
Miljokazi razvoja predškolske djece – Studija na uzorku djece u hrvatskom predškolskom institucionalnom kontekstu.
Miljokazi razvoja predškolske djece – Studija na uzorku djece u hrvatskom predškolskom institucionalnom kontekstu.. Zagreb: Institut za antropologiju ; Hrvatsko antropološko društvo, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 852221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Miljokazi razvoja predškolske djece – Studija na uzorku djece u hrvatskom predškolskom institucionalnom kontekstu.
(Developmental milestones in preschool children - A study on a sample of children in the Croatian pre-school institutional context.)
Autori
Sindik, Joško ; Boban, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Institut za antropologiju ; Hrvatsko antropološko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
200
ISBN
978-953-8092-01-5
Ključne riječi
predškolska djeca; razvojni miljokazi; smjernice za praksu
(preschool children; developmental milestones; guidelines for practice)
Sažetak
Knjiga sadrži empiriski dio s detaljnom studijom postignuća djece u razvojnim miljokazima, za dobni raspon 1-7 godina, stratificiran po spolu, za četiri područja psihosomatskog razvoja: motoriku, spoznajni razvoj, govor i socio-emocionalni razvoj. preostali dio knjige bavi se smjernicama za praktičare - roditelje djece i odgojitelje i stručne suradnike u dječjim vrtićima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Etnologija i antropologija