Pregled bibliografske jedinice broj: 852214
Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja
Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja / Krstović, Jasna ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2016 (prirucnik)
CROSBI ID: 852214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja
(Qualification Standards and Improvement of the Quality of Study Programmes for Preschool and Primary School Teachers)
Urednik/ci
Krstović, Jasna ; Vujičić, Lidija ; Pejić Papak, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2016
Stranica
129
ISBN
978-953-7917-08-1
Ključne riječi
standard zanimanja; standard kvalifikacije; studijski programi; odgajatelj prvostupnik; odgajatelj magistar; magistar primarnog obrazovanja
(standard for the profession; qualification standards; study programmes; preschool teacher bachelor; preschool teacher master; master of primary education quLIFICATION)
Sažetak
Priručnik Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja nastao je kao rezultat rada na istoimenom projektu realiziranom putem Poziva na dostavu projektnih prijedloga Unapređivanje kvalitete u visokom obrazovanju uz primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, Europskog socijalnog fonda Operativnog programa „Razvoj ljudskih potencijala“ 2007. – 2013. Implikacije rezultata rada na projektu Standardi kvalifikacija i unapređivanje kvalitete studijskih programa odgajatelja i učitelja višestruke su. Prije svega u funkciji su stvaranja pretpostavki za kvalitetnu rekonstrukciju aktualnih studijskih programa primjenom metodologije HKO kao nedvojbeno snažnog instrumenta za osiguravanje kvalitete u visokom obrazovanju. Isto tako, budući da su učiteljska i odgajateljska zanimanja utvrđena kao regulirane profesije u Republici Hrvatskoj rezultati rada na projektu sasvim će sigurno utjecati na osnaživanje djelatnosti u kojoj se ostvaruju (primarno obrazovanje i rani i predškolski odgoj i obrazovanje), i afirmirati kvalitetno obrazovanje kao pretpostavku jačanja profesionalnog identiteta odgajatelja i učitelja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Priručnik je napisan na hrvatskom i engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci