Pregled bibliografske jedinice broj: 852114
Teorijske postavke i odnos opće metodike i metodike književnosti
Teorijske postavke i odnos opće metodike i metodike književnosti // Suvremena pitanja, X (2015), 20; 38-58 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 852114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorijske postavke i odnos opće metodike i
metodike književnosti
(Theoretically items and the relationship of
general teaching methodology and methodology of
literature)
Autori
Musa, Šimun ; Šušić, Mirela
Izvornik
Suvremena pitanja (1840-1252) X
(2015), 20;
38-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
opća metodika ; metodika književnosti ; književnost ; nastavni predmet ; nastavno područje ; učenik ; nastavnik književnosti.
(general methodology ; methodology of literature ; literature ; teaching subject ; teaching area ; a student ; a teacher of literature.)
Sažetak
Opća metodika je znanost o poučavanju nastavnog predmeta koja omogućuje osmišljavanje primjene nastavnog programa u procesu pouke dok metodika književnosti proučava, promišlja, osmišljava, okuplja, prenosi i pokazuje konkretne, praktične načine prenošenja književnog znanja po zahtjevima književne znanosti. Metodika književnosti polazi od matične znanosti prema učeniku, uvijek imajući na umu recepcijske mogućnosti svojih recipijenata, a u središte svog interesa stavlja interakciju učenika i književnog djela, odnosno plodonosan susret učenika i književnosti u bilo kojem obliku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL